Twój koszyk

Twój koszyk jest pusty!

zooplus wykorzystuje pliki cookie, aby zapewnić najlepszy możliwy poziom obsługi, personalizować treści i reklamy oraz by analizować ruch na stronie. Dodatkowo informujemy naszych partnerów reklamowych i analitycznych o Twoim zachowaniu na stronie. Korzystając z tej strony, zgadzasz się na użycie plików cookie. Akceptuję pliki cookie

Aplikacja zooplus

Pobierz aplikację
Darmowa dostawa od 99 zł **

Warunki uczestnictwa w Planie oszczędnościowym zooplus

Poniższe warunki uczestnictwa w Planie oszczędnościowym zooplus (zwanym dalej Planem oszczędnościowym), stają się wiążące w momencie zawarcia umowy między Klientem a firmą zooplus AG (zwaną dalej zooplus).

 

1. Uczestnictwo

Oferta jest dostępna jedynie dla wybranych, pełnoletnich Klientów sklepu www.zooplus.pl, z polskim adresem dostawy. W czasie rejestracji Klient zobowiązany jest do podania prawdziwych i kompletnych niezbędnych danych osobowych. Klient jest także zobowiązany do zabezpieczenia swoich danych dostępowych.
Wyboru Klientów do Planu oszczędnościowego dokonuje wyłącznie zooplus.

 

2. Zawarcie umowy

Zaproponowanie Klientowi wyboru Planu oszczędnościowego w jego koszyku zakupowym nie jest ofertą wiążącą. Wiążący jest moment wyboru konkretnego Planu oszczędnościowego przez Klienta i potwierdzenia go poprzez kliknięcie „kup teraz“. Klient otrzymuje mailowo automatyczne potwierdzenie przyjęcia zamówienia (potwierdzenie zamówienia) wraz z Planem oszczędnościowym. Automatyczne potwierdzenie nie stanowi jeszcze potwierdzenia nabycia Planu oszczędnościowego.
Umowa z zooplus wchodzi w życie z drugą wiadomością email, potwierdzającą aktywację Planu oszczędnościowego.
Przy wyborze płatności przelewem umowa wchodzi w życie wraz z wysłaniem przez zooplus informacji o płatności. Ta informacja jest wysyłana do Klienta w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia.

 

3. Plan oszczędnościowy

3.1 Zasady ogólne

Zakup Planu oszczędnościowego umożliwia korzystanie z określonego rabatu podczas zakupów w sklepie zooplus.pl w okresie określonym w wybranym Planie oszczędnościowym.
Plan oszczędnościowy adresowany jest jedynie do klientów detalicznych, dlatego maksymalna wartość roczna zamówionych towarów nie może przekroczyć 12500 zł (wyłączając koszty dostawy oraz przed naliczeniem innych rabatów). Kupno Planu oszczędnościowego w celach komercyjnych nie jest dozwolone.
Wybrany Plan oszczędnościowy jest ważny tylko w powiązaniu z Kontem Klienta, do którego został zamówiony. Plan oszczędnościowy nie może być przeniesiony na inne konto klienta. Plan oszczędnościowy ma zastosowanie tylko z polskim adresem dostawy.


3.2 Zniżki, wyłączenie z rabatów

Rabat zostanie automatycznie odliczony od kwoty zamówienia w zależności od wariantu Planu oszczędnościowego. Potrącenie następuje przed doliczeniem kosztów dostawy.

Rabaty oferowane przez zooplus nie łączą się z Planem oszczędnościowym, o ile wyraźnie nie zaznaczono tego inaczej. Produkty oznaczone w sklepie jako Ceny specjalne, nie podlegają rabatowi w ramach Planu oszczędnościowego. zooplus zastrzega sobie prawo do wyłączenia produktów z promocji bez podania przyczyny.

Wypłata w gotówce nagromadzonego poprzez Plan oszczędnościowy rabatu nie jest możliwa.

Czasowo ograniczone akcje promocyjne oraz artykuły oznaczone w sklepie jako wyjęte z Planu oszczędnościowego nie podlegają Planowi oszczędnościowemu. zooplus ma prawo wyłączyć niektóre artykuły z Planu oszczędnościowego bez podania przyczyny.

 

3.3 Terminy

Okres obowiązywania Planu oszczędnościowego zależy od wybranego wariantu. Po upływie określonego czasu Plan oszczędnościowy wygasa automatycznie. Przedłużenie Planu oszczędnościowego jest możliwe jedynie w sytuacji, kiedy zooplus zaoferuje Klientowi taką możliwość. Klient nie ma prawa żądać ponownego włączenia Planu oszczędnościowego.


3.4 Ceny i koszty wysyłki

Cena wiążąca to cena obowiązująca w momencie składania zamówienia. Ceny zawierają ustawowy podatek VAT.

Do zamówionego Planu oszczędnościowego nie są doliczane żadne koszty dostarczenia czy przesyłki.


3.5 Metody płatności, terminy, opóźnienia

Plan oszczędnościowy może zostać opłacony dowolną metodą płatności oferowaną w sklepie.

Metody płatności za Plan oszczędnościowy dostępne w sklepie to: płatność za pobraniem, karta kredytowa, przelew na polskie konto bankowe, płatność w ciągu 14 dni lub system PayPal. W określonych przypadkach zooplus zastrzega sobie prawo akceptacji jedynie niektórych metod płatności.

  • Płatność za pobraniem

    Płatność za Plan oszczędnościowy w momencie odbioru zamówionego towaru.
     

  • Płatność kartą kredytową (Mastercard lub Visa)

    Pobranie pieniędzy z konta następuje w ciągu tygodnia od momentu wysłania Planu oszczędnościowego przez zooplus do Klienta.
     

  • Płatność w ciągu 14 dni

    Klient zobowiązany jest do zapłaty za otrzymany towar w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. Wiążący jest dzień wpływu płatności na konto zooplus.
     

  • Płatność przez system PayPal
     
  • Przelew na polskie konto bankowe (przedpłata)

    W przypadku płatności przelewem należy uiścić opłatę w ciągu 7 dni od otrzymania informacji o płatności. Wiążący jest dzień wpływu płatności na konto zooplus. Jeżeli w ciągu 7 dni określona kwota nie wpłynie na konto zooplus, zamówienie zostanie automatycznie anulowane.

Jeżeli Klient spóźni się z płatnością, zooplus zastrzega sobie prawo do obciążenia Klienta opłatą za monit. Przedstawienie dowodu o powstaniu niewielkiej szkody lub o niepowstaniu szkody leży po stronie Klienta.

Dane do przelewu na polskie konto bankowe:

Rachunek bankowy: Bank Pekao SA
Nr konta dla przelewów w PLN:75 1240 6074 1111 0010 4440 7497
Odbiorca: zooplus AG
Adres odbiorcy: Sonnenstr. 15, 80331 Monachium
Tytuł przelewu: numer zamówienia

Zamawiający: Imię i nazwisko
Kwota przelewu: końcowa suma rachunku
Numer konta w systemie IBAN: PL75124060741111001044407497
Kod SWIFT/BIC banku: PKOPPLPW


Prosimy o dokładne zapoznanie się z informacjami o ochronie danych osobowych.

 

 

3.6 Informacje o statusie Planu oszczędnościowego

Po zalogowaniu się do „Mój zooplus“ Klient może w każdym momencie sprawdzić status swojego Planu oszczędnościowego.

Informacje o statusie Planu oszczędnościowego będą przesyłane regularnie na adres e-mail podany podczas zamawiania Planu.

 


4. Prawo do odstąpienia od umowy.

 

Klienci, będący konsumentami, mają prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od daty zakupu Planu oszczędnościowego. Konsumentem jest każda osoba fizyczna, która nie zawiera transakcji w celu gospodarczym lub związanym z działalnością zawodową. Poniższe zasady odnoszą się do prawa do odstąpienia od umowy. W przypadku dalszych pytań prosimy o kontakt z serwisem klienta..

4. Pouczenie o odstąpieniu od umowy.

 

 

Klient może odstąpić od umowy kupna Planu oszczędnościowego – bez podania przyczyny - w ciągu 14 dni od jej zawarcia, informując o swojej decyzji jednoznacznie w formie elektronicznej. Termin odstąpienia od umowy liczy się od momentu otrzymania tego pouczenia w formie pisemnej, jednak dopiero po zawarciu umowy oraz po spełnieniu przez nas obowiązku poinformowania zgodnie z art. 246b § 2 ust. 1 w powiązaniu z § 1 ust. 1 numer 7-12, 15, 19 oraz z art. 248 § 13 ust. 1 Niemieckiej Ustawy Wprowadzającej do Kodeksu Cywilnego (EGBGB). W celu dotrzymania terminu odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie w określonym czasie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.


Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy kierować do:

 


zooplus AG
Sonnenstr. 15
D-80331 München

 

 

 


Konsekwencje odstąpienia od umowy

W przypadku prawomocnego odstąpienia od umowy, obie strony zobowiązane są do wzajemnego zwrotu otrzymanych świadczeń. Klient jest zobowiązany do zwrotu wartości otrzymanego rabatu nagromadzonego przed odstąpieniem od umowy, jeśli przed złożeniem odstąpienia od umowy ustalono i jasno wyrażono zgodę na to, że zwrot obustronnych korzyści nastąpi przed zakończeniem okresu odstąpienia od umowy. Istniejący obowiązek zwrotu wartości otrzymanych świadczeń, może skutkować tym, że wynikający z umowy obowiązek płatności musi być spełniony za okres do końca odstąpienia od umowy. Prawo do odstąpienia od umowy wygasa wcześniej, jeżeli warunki umowy zostały całkowicie spełnione przez dwie strony za wyraźnym życzeniem Klienta, zanim wykorzystano prawo do odstąpienia od umowy. Obowiązek zwrotu otrzymanych świadczeń musi zostać spełniony w okresie 14 dni. Okres odstąpienia dla Klienta rozpoczyna się z wysłaniem odstąpienia od umowy, a dla zooplus z jego otrzymaniem.

 

Koniec pouczenia o odstąpieniu od umowy


5. Ochrona danych osobowych

Prosimy o dokładne zapoznanie się z informacjami o ochronie danych osobowych.


6. Rezygnacja


a. Klient ma prawo w każdym momencie zrezygnować z Planu oszczędnościowego ze skutkiem natychmiastowym bez podania przyczyny. Wypowiedzenie można wysłać poprzez email na adres service@zooplus.de. W takim wypadku nie należy się zwrot poniesionych kosztów.

b. Na podstawie istotnych powodów zooplus ma prawo wypowiedzieć bezterminowo umowę planu oszczędnościowego. Istotnymi powodami są przede wszystkim:

  • niedotrzymanie przez Klienta warunków umowy
  • podanie przez Klienta niepełnych lub nieprawdziwych informacji.
Wypowiedzenie następuje w formie elektronicznej. Po wysłaniu wypowiedzenia umowy, zooplus dezaktywuje plan oszczędnościowy Klientowi.


7. Zmiany warunków

zooplus zastrzega sobie prawo do całkowitej rezygnacji z Planu oszczędnościowego lub też do zmiany bądź uzupełnienia warunków uczestnictwa, jeżeli związane jest to z koniecznością rozwiązania powstałych problemów, dostosowania się do wprowadzonych zmian prawnych i technicznych, jeżeli nie stawia to Klienta w niekorzystnej sytuacji sprzecznej z zasadą dobrej woli.O wprowadzanych zmianach zooplus poinformuje Klienta drogą e-mailową. Zmiany uznaje się za zaakceptowane, jeżeli w ciągu dwóch tygodni od informacji o ich wprowadzeniu zooplus nie zostanie poinformowany, w formie pisemnej, o ich odrzuceniu.

 

8. Oferent

zooplus AG

Sonnenstraße 15 80331 München

Reprezentowany przez:
dr Cornelius Patt
Andreas Grandinger
dr Mischa Ritter
Florian Welz

Siedziba firmy: Monachium
Wpisana do rejestru handlowego, nr HRB 125080

VAT ID: DE 200 164 421, St-Nr. 802 272 75


9. Formularz kontaktowy

 

Kontakt z zooplus:

  • Tel.: + 48 22 116 86 90 (Od poniedziałku do piątku (dni robocze) od 8:00 do 20:00, w soboty od 9:00 do 16:00)
  • Formularz kontaktowy (dostępny 24/h)

 


10. Regulacja końcowa

W razie nieważności którejś z regulacji zawartych w regulaminie, reszta regulacji pozostaje w mocy prawnej. W miejsce nieważnej regulacji obowiązują odpowiadające ustawowe regulacje.Działamy zgodnie z niemieckim prawem z wyłączeniem Konwencji Narodów Zjednoczonych o umowach międzynarodowej sprzedaży towarów (CISG). Ta klauzula prawna obowiązuje wyłącznie wtedy, jeśli udzielana ochrona nie jest wykluczona przez przepisy prawne kraju, w którym znajdował się konsument w momencie składania zamówienia.


11. Wersja drukowana regulaminu

Klikając drukuj, Klient może pobrać wersję regulaminu do wydruku lub zapisać regulamin na swoim komputerze.

Stan prawny regulaminu: 28.07.2017