06/23/22

Simon's Cat obroża dla kota

Zapięcie koszmarne, przy najmniejszym szarpnięciu wyprowadzanego kota otwiera się (pomimo zabezpieczenia) i gwarantuje kotu wolność a właścicielowi biegi na przełaj
03/18/22 | Olimpia

Super obroża

Świetne zapięcie, nie trzeba sobie palców. Wizualnie wygląda naprawdę fajnie :)
10/14/21 | Edyta

Simon's Cat obroża dla kota

Śliczna obroża!!!! Rewelacyjne zapięcie, ładne wykonanie i wszechobecny Simon Na szyi szarego kota - rosyjski niebieski- pięknie się prezentuje
09/14/21 | Anna

Fajna obroża

Pasuje na kilka z moich kotów: dachowce 4-5lat ,brytyjkę 10 lat i birmańskie ok.1rok na małego sfinksa jeszcze za duża.Ładna i wygodna,łatwa do regulacji ale zamek rzeczywiście jakoś ciężko chodzi bo teraz mam problem z odpięciem więc spróbuję jakoś go rozruszać ogólnie dobra obroża polecam a cena też ok.
01/22/21 | Sylwia

Obroża

Bardzo ładnie wykonana, jest opcja domyku gdyby kot sie gdzieś zaczepił obroża sie odepnie, polecam odczepić dzwoneczek żeby nie drażnić uszu kota , polecam
01/15/21 | Agata

Polecam!

Obroża jest świetna, na początku polecam trochę rozruszać zamek, żeby łatwiej się otwierała. Miejsce na numer nie raz sprowadziło naszego Włóczykija do domu :)
11/11/20 | Opinia klienta sklepu zooplus.de

Simon's Cat Obroża Dla Kota

ładna obroża
Przetłumaczone z zooplus.de przez zooplus
08/09/20

Polecam

Na razie na 3 miesięcznego kotka za duza, ale później będzie idelana. Dzięki niej kor się nie udusi.
04/16/20 | Opinia klienta sklepu zooplus.de

Polecam

świetne
Przetłumaczone z zooplus.de przez zooplus

*Cena detaliczna sugerowana przez Producenta ** Warunki dostawy

333zooPunkty gratis!
Nie przegap spersonalizowanych ofert, rabatów i promocji!
Nie przegap spersonalizowanych ofert, rabatów i promocji!
Wybierz zwierzę

Metody płatności

Dostawa

  • InPost
  • GLS
  • dpd

Bezpieczeństwo

Społeczność zooplus

  • Appstore
  • Google Play