Twój koszyk

Twój koszyk jest pusty!

Aplikacja zooplus

Pobierz aplikację
Darmowa dostawa od 99 zł *

Zwroty i wymiana

Kiedy i jak mogę zwrócić produkt? 

Zmiana zdania 

Jeżeli z jakiegokolwiek powodu nie jesteś zadowolony z zamówionego towaru, masz 14 dni (od dnia  otrzymania przesyłki), aby zwrócić go do nas i otrzymać zwrot środków. Oprócz zwrotu pełnej kwoty za zamówiony produkt, łącznie z kosztami wysyłki, pokrywamy również koszt odesłania towaru do nas*. 

Poniżej znajdziesz więcej szczegółów i instrukcji dotyczących zwrotu towaru. 

Wadliwy towar 

Jeśli otrzymasz wadliwy produkt lub masz inny problem z zamówieniem, skontaktuj się z naszym Serwisem Obsługi Klienta w celu ustalenia szczegółów wymiany lub zwrotu.  

Towar nieobjęty zwrotem pieniędzy 

Prawo do odstąpienia od umowy nie ma zastosowania w przypadku pewnych produktów, jak np. przedmiotów spersonalizowanych lub produktów o krótkim terminie ważności. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj

Zwrot towaru 

W zooplus zwrot towarów do 14 dni bez podania przyczyny jest bezpłatny. Firmy kurierskie odbiorą przesyłkę z Twojego domu, a koszty z tym związane poniesie nasza firma. Zgłoś się do naszego Serwisu Obsługi Klienta i poproś o zorganizowanie odbioru paczki przez kuriera pod wskazanym przez Ciebie adresem. Jak to zrobić krok po kroku?  

Krok 1. Przygotuj następujące informacje: 

  • numer zamówienia  

  • numer artykułu  

  • dogodny dzień odbioru (tylko w dni robocze, od poniedziałku do piątku) 

  • adres odbioru paczki  

Krok 2.  Skontaktuj się z naszym Serwisem Obsługi Klienta i podaj wyżej wymienione informacje. Możesz skontaktować się z nami w następujący sposób: 

  • telefonicznie pod numerem +48 12 20 05 223 (od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-20:00, oraz w soboty w godzinach 9:00-16:00) 

  • poprzez wiadomość na adres email service@zooplus.pl 

Krok 3.    Zapakuj artykuł bezpiecznie. Jeśli to możliwe, dokonaj zwrotu produktu w jego oryginalnym opakowaniu. Nie umieszczaj w paczce żadnych papierowych dokumentów. Kurier będzie posiadał opłaconą z góry etykietę adresową.  

Nie odsyłaj samodzielnie produktu – nasz Serwis Obsługi Klienta chętnie zleci odebranie przesyłki zwrotnej przez jedną z naszych firm kurierskich. 

Ważne: zwrotu towaru można dokonać jedynie za pośrednictwem firmy kurierskiej. Usługa zwrotów poprzez paczkomaty InPost nie jest aktywna. 

Kwota za odesłany artykuł zostanie zwrócona, gdy tylko otrzymamy przesyłkę, pod warunkiem, że skontaktowałeś się z nami w okresie 14 dni od otrzymania towaru. 

*Koszt zwrotu ponosimy wg. podstawowych stawek naszych firm kurierskich, z którymi współpracujemy. Poniesiony koszt nie zostanie zwrócony w przypadku wykorzystania przesyłki ekspresowej, bądź niewymiarowej. Jeśli przesyłka jest problematyczna w transporcie, koniecznie skontaktuj się z nami - zorganizujemy jej odbiór. Skontaktuj się z naszym Serwisem Obsługi Klienta, aby otrzymać więcej informacji.