Twój koszyk

Twój koszyk jest pusty!

zooplus wykorzystuje pliki cookie, aby zapewnić najlepszy możliwy poziom obsługi, personalizować treści i reklamy oraz by analizować ruch na stronie. Dodatkowo informujemy naszych partnerów reklamowych i analitycznych o Twoim zachowaniu na stronie. Korzystając z tej strony, zgadzasz się na użycie plików cookie. Akceptuję pliki cookie

Aplikacja zooplus

Pobierz aplikację
Darmowa dostawa od 99 zł **

Zwroty i wymiana

Kiedy i jak mogę zwrócić produkt?

Zmiana zdania

Satysfakcja klienta jest dla nas sprawą nadrzędną, więc jeżeli nie jesteś z jakiegokolwiek powodu zadowolony z naszego towaru, masz 14 dni (od dnia jego otrzymania), aby zwrócić go do nas i otrzymać pełen zwrot wpłaconej kwoty. Oprócz zwrotu pełnej kwoty z rachunku, łącznie z kosztami wysyłki, pokrywamy również koszt odesłania towaru do nas*.

Poniżej więcej szczegółów i instrukcji dotyczących zwrotu towaru.

Wadliwy towar

W mało prawdopodobnym przypadku otrzymania wadliwego towaru lub innego problemu z zamówieniem, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta w celu ustalenia szczegółów wymiany lub zwrotu.

Towar nieobjęty zwrotem pieniędzy

Nie jesteśmy w stanie zapewnić zwrotu pieniędzy za niektóre towary, jak np. przedmioty personalizowane lub produkty o krótkim terminie ważności. Więcej informacji tutaj

Zwrot towaru

Krok 1.

Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta w okresie 14 dni od otrzymania towaru. Zostaniesz zapytany o numer artykułu do zwrotu. Otrzymasz indywidualny numer zwrotu, który umożliwi nam identyfikację produktu, gdy zostanie do nas dostarczony.

Możesz skontaktować się z nami poprzez:

  • Stronę internetową: użyj naszego formularza kontaktowego
    Telefonicznie: +48 22 116 86 90 (od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 20:00, w soboty od 9:00 do 16.00)
    E-mail: service@zooplus.pl

     

Możesz wykorzystać nasz formularz odstąpienia od umowy, lecz nie jest to obowiązkowe.

Krok 2.

Wypełnij formularz zwrotu, , który otrzymałeś wraz z towarem (dołączony do rachunku) i uwzględnij w nim indywidualny numer zwrotu. Formularz spakuj razem ze zwracanym towarem.

Krok 3.

Nie odsyłaj samodzielnie produktu – nasz dział obsługi klienta chętnie zleci odebranie przesyłki zwrotnej przez jedną z naszych firm kurierskich.

Kwota za odesłany artykuł zostanie zwrócona, gdy tylko otrzymamy przesyłkę, pod warunkiem, że skontaktowałeś się z nami w okresie 14 dni od otrzymania towaru.

*Koszt zwrotu ponosimy wg. podstawowych stawek naszych firm kurierskich, z którymi współpracujemy. Poniesiony koszt nie zostanie zwrócony w przypadku wykorzystania przesyłki ekspresowej, bądź niewymiarowej. Jeśli przesyłka jest problematyczna w transporcie, koniecznie skontaktuj się z nami - zorganizujemy jej odbiór. Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, aby otrzymać więcej informacji.