Ważne od: 03.11.2025
zooplus Club to nasz program lojalnościowy, którego celem jest nagradzanie naszych klientów za ich nieustające zaufanie i zaangażowanie. Niniejsze Warunki Uczestnictwa („Warunki”) regulują uczestnictwo w programie zooplus Club, prowadzonym przez zooplus SE, Herzog-Wilhelm-Strasse 18, 80331 Monachium, Niemcy.
Uczestnicząc w programie zooplus Club, wyrażasz zgodę na niniejsze Warunki. Program składa się z dwóch poziomów: Standard i Premium.
1. Udział w programie zooplus Club
1.1 Możliwość udziału w programie
- Wszyscy klienci posiadający ważne konto klienta zooplus.pl oraz adres dostawy w Polsce są automatycznie zapisywani do poziomu Standard.
1.2 Korzyści poziomu Standard
- Zbieranie zooPunktów za kwalifikujące się zamówienia
- Wymiana zooPunktów na nagrody w Sklepie z premiami
- 100 zooPunktów za pierwsze zamówienie jako prezent powitalny
- Otrzymanie vouchera urodzinowego o wartości 250 zooPunktów po stworzeniu profilu pupila
2.1 Postanowienia ogólne
Podstawą naliczania zooPunktów jest wartość złożonego zamówienia. zooPunkty są zapisywane na koncie klienta i mogą zostać wykorzystane tylko w celu, który został wymieniony w Warunkach uczestnictwa w Programie zooPunkty. Punkty z innych programów nie podlegają wymianie na zooPunkty przyznawane w Programie zooPunkty. Wartość i liczba zooPunktów nie podlega wypłacie w gotówce. Liczbę zgromadzonych punktów można sprawdzić po zalogowaniu się do Mój zooplus.
2.2 Zbieranie zooPunktów
Zapisywanie zooPunktów na koncie klienta następuje automatycznie po wpłynięciu opłaty za złożone zamówienie. Wartość zdobytych zooPunktów zależy od wartości złożonego zamówienia. Za każde wydane 4 zł klient otrzyma 1 zooPunkt. W przypadku niektórych akcji promocyjnych zooPunkty mogą być naliczane w nietypowy sposób.
2.3 Wyłączenie możliwości zbierania zooPunktów
zooPunkty nie przysługują za produkty, których cena wynosi 0 zł. (np. próbki, specjalne podarunki, premie), zrealizowane kody kuponu i inne zniżki, jak również za produkty wysyłane ponownie. zooPunkty nie są przyznawane także za inne usługi specjalne wymienione przez sklep. W jednym roku kalendarzowym na koncie klienta może zostać zapisanych maks. 10 000 zooPunktów. Po osiągnięciu tej wartości, do końca roku kalendarzowego na koncie klienta nie będą zapisywane żadne kolejne zooPunkty. Zooplus zastrzega sobie prawo do nieuznawania zooPunktów za oferty umów, które zostały złożone w celu komercyjnej odsprzedaży towarów.
2.4 Przebieg naliczania zooPunktów, różne konta
zooPunkty są automatycznie zapisywane na koncie klienta zaraz po wpłynięciu opłaty za złożone zamówienie. Punkty są zapisywane na koncie zamawiającego. Jeżeli klient zooplus składa zamówienie, korzystając z różnych kont w zooplus, punkty wpływają na te konta, z których dokonano zakupu. Nie ma możliwości przenoszenia zooPunktów na inne konta.
2.5 Wygaśnięcie zooPunktów
Jeżeli w ciągu 12 miesięcy od zapisania zooPunktów na koncie klienta punkty nie zostaną zamienione na premię, przepadną do końca kwartału. Informacje o liczbie utraconych punktów oraz terminie upływu ważności punktów można znaleźć na koncie klienta Mój zooplus. zooPunkty wygasają także w przypadku zablokowania konta klienta z uzasadnionych powodów. Punkty ze specjalnych akcji promocyjnych mogą mieć krótszy termin ważności
3. Realizacja premii za zooPunkty
3.1 Postanowienia ogólne
Każdy uczestnik Programu zooPunkty może zamienić swoje zooPunkty na premie, jeżeli na jego koncie znajduje się wystarczająca liczba zooPunktów. Przegląd premii z wymaganą do ich realizacji liczbą zooPunktów można znaleźć w zakładce Przegląd premii. Premie można zrealizować tylko w ramach standardowego zamówienia o minimalnej wartości wynoszącej 8 zł.
3.2 Warunki realizacji premii
Realizacja premii odbywa się wyłącznie z osobistego konta klienta w Mój zooplus. Dostępność premii zależy od daty i pory roku. Może się zdarzyć, że poszczególne premie będą w danym okresie niedostępne. Dla określonych premii specjalnych Warunki udziału w Programie zooPunkty mogą ulec zmianie lub zostać uzupełnione. Informacje o zmianach i uzupełnieniach są publikowane razem z daną ofertą premii.
3.3 Przesyłka premii
Koszty wysyłki premii znajdują się w aktualnym cenniku przesyłek zooplus. Więcej informacji o cenniku przesyłek zooplus można znaleźć tutaj. Premia zostanie dodana do zamówienia po kliknięciu w ikonkę koszyka na zakupy. Do premii można dołączyć inne produkty ze sklepu zooplus.pl w regularnych cenach.
W razie doręczenia przez zooplus uszkodzonego produktu przyznanego w ramach premii należy skontaktować się z Serwisem Obsługi Klienta, który zorganizuje zwrot na koszt zooplus.
4. Profil pupila i voucher urodzinowy
- Klienci, którzy stworzą co najmniej jeden profil pupila na koncie Mój zooplus i zaakceptują warunki vouchera urodzinowego, otrzymają jednorazowy roczny voucher urodzinowy o wartości 250 zooPunktów, który zostanie dodany do ich konta klienta w miesiącu urodzin zwierzęcia.
- W ciągu roku kalendarzowego na jedno konto zostanie wydany tylko jeden voucher urodzinowy.
5. Postanowienia i zmiany
5.1 Zmiany Warunków Uczestnictwa
- zooplus zastrzega sobie prawo do zmiany warunków programu lub niniejszych warunków uczestnictwa w dowolnym momencie po uprzednim powiadomieniu, jeśli wymaga tego prawo.
- Istotne zmiany będą przekazywane za pośrednictwem poczty elektronicznej i/lub na stronie internetowej. Dalsze uczestnictwo oznacza akceptację nowych warunków.
5.2 Zakończenie programu
- zooplus zastrzega sobie prawo do całkowitego lub częściowego zaprzestania działalności zooplus Club po wcześniejszym poinformowaniu.
6. Kontakt i Serwis Obsługi Klienta
Jeśli masz pytania dotyczące członkostwa w zooplus Club lub zooPunktów, skontaktuj się z:
Serwis Obsługi Klienta
Email: service@zooplus.pl
Numer telefonu: +48 12 20 05 223 (Od poniedziałku do piątku:8.00-20.00, w soboty: 9.00-16.00)
7. Postanowienia prawne
- zooplus Club podlega przepisom polskiego prawa dotyczącego ochrony konsumentów.
- Prawo niemieckie ma zastosowanie, o ile nie jest to w sprzeczności do obowiązującego w Polsce prawa ochrony konsumentów.
- Jeśli jakakolwiek część niniejszych warunków zostanie uznana za nieważną, pozostała część pozostaje w mocy.
8. Ochrona danych osobowych
Ochrona danych osobowych naszych Klientów jest dla nas bardzo ważna. Więcej informacji na temat Polityki prywatności zooplus można znaleźć tutaj.
