Bezpieczne zakupy
Ponad 15 lat doświadczenia w sprzedaży dla zwierząt!
Trochę historii...
Niemiecka Firma zooplus rozpoczęła swoją działalność w czerwcu 1999 r., z roku na rok powiększając grono stałych i usatysfakcjonowanych klientów. Obecnie zooplus działa na terenie ponad 20 państw Europy: Niemiec - sklep macierzysty, założony w czerwcu 1999 roku, Wielkiej Brytanii - od 2005 r., Irlandii - także od 2005 r., Francji - sklep założony w roku 2006, Belgii - od 2006 r., Holandii - od grudnia 2006 r., Polski - otwarcie sklepu w kwietniu 2007 r., Włoch - od września 2007 r., Hiszpanii - od kwietnia 2008 r., Czech - założenie sklepu w maju 2009 r., Finlandii - od grudnia 2009 r., sklep .com, z którego produkty wysyłane są do wielu krajów Europy. Kolejne lata to ekspansja zooplus na kolejne rynki, nowe sklepy powstały m.in. w Szwajcarii, Szwecji, na Węgrzech i Słowacji, w Słowenii, Turcji i Chorwacji. W 2014 rozpoczął działalność sklep w Portugalii, a niedługo potem w Bułgarii, Norwegii oraz Grecji.
Zakupy w zooplus oznaczają:
- Zaufanie - ponad 6 milionów zadowolonych Klientów w całej Europie
- Gwarancję jakości - oferujemy naszym Klientom tylko produkty „z najwyższej półki”
- Doświadczenie - niesiemy ze sobą bagaż ponad 20-letniego doświadczenia w sprzedaży produktów zoologicznych
- Pewność - dostarczane produkty odpowiadają opisowi i zdjęciom na naszej stronie
- Bezpieczeństwo - zakupy w naszym sklepie bez żadnego ryzyka: oferujemy Ci 14 dniową możliwość zwrotu towaru
- Satysfakcja i zadowolenie Klientów - to nadrzędne cele, jakie stawia sobie firma
Te fakty czynią z Firmy zooplus lidera w segmencie sprzedaży karmy i akcesoriów dla zwierząt. Nie spoczywamy jednak na laurach i nieustannie ulepszamy nasze usługi, rozbudowujemy sklepy i poszerzamy asortyment. Staramy się spełniać oczekiwania klientów, czego dowodem są pozytywne oceny wystawione przez naszych klientów w serwisie Opineo.pl:
Od maja 2010 zooplus uczestniczy w programie „Słucham swoich klientów” prowadzonym przez opineo.pl. Strona wyróżnia sklepy internetowe, które aktywnie zbierają pozytywne komentarze swoich Klientów, ale także są otwarte na opinie mniej zadowolonych Kupujących. zooplus.pl chce w ten sposób maksymalnie dopasować się do wymagań Klientów.
W kwietniu 2017 zooplus otrzymał certyfikat „Jakość usług Opineo”. Sklep oznaczony Znakiem Jakości Q to sklep o sprawdzonej reputacji, który sukcesywnie podnosi poziom świadczonych usług.