27.09.21 | Barbara
catalog.explore.reviews.rating.accessibility.label: 5/5

Bardzo dobrze widoczna

Fajna solidna obroża, właściwie cała jest odblaskowa więc dobrze odbija. Poza tym lubię przedmioty we wzór łapek więc tym bardziej ją lubię.
28.07.21 | Wiesława
catalog.explore.reviews.rating.accessibility.label: 5/5

Swietna!

Jak sie zapina psa odpowiednio, to sie z niej nie wysunie. Moj pies potrafi uciekac jak malo ktory, nawet szparami pod drutem kolczastym, ale z niej nie da rady wyjsc. Trzeba brać p o rawke na wlos. Musi byc dosc ciasno. Rewelacyjna obroża. Owszem, sztywna, ale to nie przeszkadza. Odblask, kolor, dobre zapiecie. Ciągle do niej wracam. Najlepsza. I do tego tania. POLECAM!
17.01.21 | MK
catalog.explore.reviews.rating.accessibility.label: 4/5

Trixie obroża odblaskowa dla psa, szara

Odblask działa ale szybko się wyciera.
10.05.19
catalog.explore.reviews.rating.accessibility.label: 4/5

Ogólnie polecam

Polecam choć dość szybko starłt się emblematy. Technicznie wszystko ok. Mam beagla i obroża jest w sam raz. Fajnie sprawdza się na spacerach i faktycznie odbija światła
28.11.18
catalog.explore.reviews.rating.accessibility.label: 2/5

ocena

obroża jest zdecydowanie za sztywna nie polecam, że względu na jej twardość mamy szczeniaka 4 miesiące dużej rasy
21.08.18
catalog.explore.reviews.rating.accessibility.label: 4/5

Obróżka odblaskowa

Obroża spełnia swoje zadanie. jest wykonana z dość fajnego materiału. Dzięki swej widoczności w ciemnościach jest bardzo praktyczna.
14.07.18
catalog.explore.reviews.rating.accessibility.label: 5/5

Obroża odblaskowa Trixie łapka, szara

Polecam produkt
08.05.18
catalog.explore.reviews.rating.accessibility.label: 5/5

Obroża Trixie

Wygląda bardzo ładnie, a przy tym jest wytrzymała.
18.04.18
catalog.explore.reviews.rating.accessibility.label: 5/5

Obroża

Naprawdę ładnie wygląda, a przy okazji jest wytrzymała.
14.11.17
catalog.explore.reviews.rating.accessibility.label: 4/5

sprawdza sie w terenie

w porównaniu do obroży LED, którą mamy od kilku miesięcy, obroża odblaskowa Trixie sprawdza się lepiej na spacerach po zmroku - wystarczy zabrać latarkę. Odblask jest znacznie mocniejszy niż światło obroży LED i widoczny pod różnymi kątami. Nie trzeba również się martwić o to, czy w LED nie padnie bateria.
12.10.17 | Edyta popiel
catalog.explore.reviews.rating.accessibility.label: 5/5

Edyta popiel

Jest bardzo dobra dla mojego psa i bezpieczna i odblaskowa
03.02.17
catalog.explore.reviews.rating.accessibility.label: 5/5

świetna obroża

Choć trochę sztywna i twarda w dotyku, jest po prostu urocza. Podoba się całej rodzinie. Ma bezpieczne zamknięcie na zatrzask. Bardzo ciekawy materiał, dobrej jakości. Jeśli będą inne wzory, chętnie będę kupować kolejne obroże. Wspaniale pasuje do czarnego psa :) Gorąco polecam. Cena świetna, produkt też.
05.11.15 | Kasia Mojka
catalog.explore.reviews.rating.accessibility.label: 1/5

Nie polecam

Obroża ładnie wygląda, ale jest za śliska. Pies się z niej wyswobodził i prawie przez to wpadł pod ciężarówkę (zdążyła na szczęście wyhamować).
26.03.15 | Paulina
catalog.explore.reviews.rating.accessibility.label: 4/5

Trwała obroża

Obróżka faktycznie jest odblaskowa tylko niestety łapki się szybko ścierają, dobre regulowana wystarcza na długo. swojemu szczeniakowi labradora w wieku 2miesięcy i już 3m chodzi a regulowane były tylko raz a jeszcze zapas jest,kupiłam rozmiar 30-45
22.01.15
catalog.explore.reviews.rating.accessibility.label: 4/5

Trixie odblaskowa obroża łapka, szara

Obroża jest porządna, estetyczna i nie droga. Regulacja, zapięcie porządnie wykonane. Mojemu psu jest w niej bardzo wygodnie, bo jest miękka i nie uciska. Polecam!
20.05.14
catalog.explore.reviews.rating.accessibility.label: 5/5

obroża odblaskowa w łapki

Wspaniała!!! Polecam wszystkim. Doskonale wykonana,mocne zapięcie, duża regulacja. Dzięki materiałowi odblaskowemu zapewnia bezpieczeństwo mojemu psu na wieczornych spacerach. Design w łapki podkreśla urodę mojego wilczaka.
20.05.14 | Klarisa
catalog.explore.reviews.rating.accessibility.label: 5/5

Polecam

Bardzo ładnie widoczna, sprawdza się i jest wytrzymała. Polecam tę obrożę odblaskową.
27.09.09 | Hela
catalog.explore.reviews.rating.accessibility.label: 5/5

Odblaskowa obroża Łapka

Świetny produkt! Piesek jest doskonale widoczny dla kierowców samochodów, dzięki czemu jest bezpieczny. Doskonałe wykończenie obroży i niska cena- POLECAM :)

*"wcześniej" = najniższa cena artykułu w ciągu ostatnich 30 dni. Warunki dostawy

Metody płatności

Dostawa

  • InPost
  • GLS
  • dpd

Bezpieczeństwo

Społeczność zooplus

  • Appstore
  • Google Play