Polityka prywatności usług społecznościowych

A. Przetwarzanie danych podczas wywołania naszej strony internetowej

Kto jest administratorem danych?

Podmiotem odpowiedzialnym za przetwarzanie danych osobowych za pośrednictwem tej witryny internetowej jest spółka zooplus SE (zwana dalej: zooplus), z siedzibą w Herzog-Wilhelm-Strasse 18, 80331 Monachium (Niemcy). Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Jeśli mają Państwo pytania lub wątpliwości dotyczące ochrony danych lub chcieliby Państwo skontaktować się z naszym inspektorem ochrony danych, można zrobić to tutaj dla zarejestrowanych klientów i lekarzy weterynarii oraz tutaj dla niezarejestrowanych użytkowników.  

Które dane są przetwarzane w chwili wywołania naszej witryny internetowej?

Po wywołaniu naszej witryny internetowej przeglądarka internetowa użytkownika przesyła na nasz serwer różne rejestry danych, które z przyczyn technicznych są niezbędne do wyświetlenia naszej witryny oraz do zagwarantowania jej stabilności i bezpieczeństwa. Rejestry są zapisywane w plikach protokołu (tzw. logfiles), zawierających m.in. adres IP.

Czy ta witryna internetowa używa plików cookie (tzw. ciasteczka)?

Tak. W naszej witrynie internetowej używamy różnych plików cookie. Szczegółowe informacje o sposobie ich działania, możliwości ich usunięcia oraz zapobieganiu ich zapisywania w przeglądarce można znaleźć w informacji o ochronie danych oraz wpod linkiem Centrum Preferencji.

Czy przekazujemy dane osobom trzecim?

Nie. Nie przekazujemy danych użytkownika nieupoważnionym osobom trzecim. Ponadto zapewniamy, że zawarliśmy z zewnętrznymi dostawcami niezbędne umowy o przetwarzaniu danych w ramach realizacji zleceń.

B. Przetwarzanie danych w usługach społecznościowych

Niniejsza Polityka prywatności ma zastosowanie, gdy korzystają Państwo z naszych usług społecznościowych. Jeśli odwiedzają Państwo nasz sklep lub posiadają "konto zooplus", również obowiązują nasze ogólne informacje o ochronie danych (dla naszego sklepu internetowego) oraz nasze informacje o ochronie danych w przypadku kontaktu z naszym Działem Obsługi Klienta. 

  • Klub szczeniaka

Aby móc w pełni korzystać z sekcji zooplus klub szczeniaka, konieczne jest posiadanie konta zooplus. W tym celu można użyć istniejącego konta zooplus lub utworzyć nowe konto. Na koncie zooplus przechowujemy również informacje o Twoim szczeniaku zebrane w sekcji zooplus klub szczeniaka, a także wszelkie związane z nim preferencje produktowe (jeśli utworzysz profil szczeniaka). Dane te są wykorzystywane do przesyłania Ci informacji o produktach i promocjach zooplus oraz do wyświetlania treści dostosowanych do Twojego szczeniaka, które mogą Cię zainteresować. Do rejestracji stosujemy tzw. procedurę double opt-in, tzn. rejestracja jest zakończona dopiero po potwierdzeniu przez Ciebie rejestracji poprzez kliknięcie linku zawartego w wiadomości e-mail potwierdzającej, która zostanie wysłana w tym celu.

Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.

Przy otrzymywaniu newslettera używamy tzw. web beaconów lub pikseli śledzących, dzięki którym możemy ustalić, czy otrzymałeś newsletter, otworzyłeś go lub kliknąłeś linki zawarte w newsletterze. Na podstawie uzyskanych w ten sposób danych tworzymy profil użytkownika, aby dostosować newsletter do Państwa indywidualnych zainteresowań. Dane te możemy łączyć za pomocą śledzenia z działaniami podejmowanymi przez Państwa na naszej stronie internetowej.

Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.

Nie przekazujemy Państwa danych osobowych, które podali Państwo podczas rejestracji w celu otrzymywania newslettera, nieuprawnionym osobom trzecim. Narzędzie do obsługi newslettera jest jednak dostarczane przez zewnętrznego dostawcę, dlatego zawarliśmy z nim umowę o przetwarzaniu danych.

Szczegółowe informacje na temat dostawcy można uzyskać pod adresem service@zooplus.pl lub u naszego inspektora ochrony danych. W każdej chwili mogą Państwo zrezygnować z otrzymywania biuletynu i tym samym z przetwarzania wyżej wymienionych danych. Zgodność przetwarzania na podstawie zgody do momentu jej cofnięcia pozostaje nienaruszona. Jeśli nie chcą Państwo otrzymywać automatycznych analiz związanych z newsletterem, muszą Państwo niestety zrezygnować z naszego serwisu społecznościowego „klub szczeniaka”. Do tego momentu dane będą przechowywane tak długo, jak długo będą Państwo subskrybować newsletter. Po rezygnacji z subskrypcji przechowujemy dane wyłącznie w celach statystycznych i w anonimowych sposób. Podanie danych osobowych nie jest wymagane ani przez prawo, ani umową. Jednak bez podania adresu e-mail wysyłanie lub otrzymywanie newslettera nie jest możliwe.

Jeśli chcesz usunąć swoje dane z zooplus klub szczeniaka, skontaktuj się z nami pod adresem service@zooplus.pl

  • Klub kociaka

Aby móc w pełni korzystać z serwisu zooplus klub kociaka, konieczne jest posiadanie konta zooplus. W tym celu można użyć istniejącego konta zooplus lub utworzyć nowe konto. Na koncie zooplus przechowujemy również informacje o Twoim kociaku zebrane w serwisie zooplus klub kociaka, a także wszelkie związane z nim preferencje produktowe (jeśli utworzysz profil kociaka). Dane te są wykorzystywane do przesyłania Ci informacji o produktach i promocjach zooplus oraz do wyświetlania na naszej stronie internetowej treści dostosowanych do Twojego kociaka. Do rejestracji stosujemy tzw. procedurę double opt-in, tzn. rejestracja jest zakończona dopiero po potwierdzeniu przez Ciebie rejestracji poprzez kliknięcie linku zawartego w wiadomości e-mail potwierdzającej, która zostanie wysłana w tym celu.

Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.

Przy otrzymywaniu newslettera używamy tzw. web beaconów lub pikseli śledzących, dzięki którym możemy ustalić, czy otrzymałeś newsletter, otworzyłeś go lub kliknąłeś linki zawarte w newsletterze. Na podstawie uzyskanych w ten sposób danych tworzymy profil użytkownika, aby dostosować newsletter do Państwa indywidualnych zainteresowań. Dane te możemy łączyć za pomocą śledzenia z działaniami podejmowanymi przez Państwa na naszej stronie internetowej.

Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.

Nie przekazujemy Państwa danych osobowych, które podali nam Państwo podczas rejestracji w celu otrzymywania newslettera, nieuprawnionym osobom trzecim. Narzędzie do wysyłania newslettera jest jednak dostarczane przez zewnętrznego dostawcę, dlatego zawarliśmy z nim umowę o przetwarzaniu danych.

Szczegółowe informacje na temat dostawcy można uzyskać pod adresem service@zooplus.pl lub u naszego inspektora ochrony danych.

W każdej chwili mogą Państwo zrezygnować z otrzymywania biuletynu i tym samym z przetwarzania wyżej wymienionych danych. Zgodność przetwarzania na podstawie zgody do momentu jej cofnięcia pozostaje nienaruszona. Jeśli nie chcą Państwo również automatycznej analizy w związku z biuletynem, muszą Państwo niestety zrezygnować z naszego serwisu społecznościowego „klub kociaka”. Do tego momentu dane będą przechowywane tak długo, jak długo będą Państwo subskrybować biuletyn. Po rezygnacji z subskrypcji przechowujemy dane wyłącznie w celach statystycznych i w sposób anonimowych. Podanie danych osobowych nie jest wymagane ani przez prawo, ani umową. Jednak bez podania adresu e-mail wysyłka lub otrzymywanie newslettera nie jest możliwe.

Jeśli chcesz usunąć swoje dane z zooplus klub kociaka, skontaktuj się z nami pod adresem service@zooplus.pl

C. Uwagi dotyczące szczególnego prawa do sprzeciwu 

W każdej chwili mają Państwo prawo zażądać od zooplus potwierdzenia, czy przetwarzamy Państwa dane osobowe oraz prawo do uzyskania informacji o tych danych osobowych. Ponadto mają Państwo prawo do żądania sprostowania, usunięcia i ograniczenia przetwarzania danych, a także prawo do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych lub do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie lub do żądania przeniesienia danych.  

Wszelkie prośby o informacje, odwołania lub sprzeciwy wobec przetwarzania danych należy przesyłać pocztą elektroniczną na adres service@zooplus.pl lub do naszego inspektora ochrony danych. Ponadto mają Państwo prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego w przypadku naruszenia ochrony danych osobowych. W każdej chwili możesz odwiedzić nasz Portal Prywatności, aby skorzystać ze swoich praw jako osoba, której dane dotyczą: 

Mam konto klienta w zooplus 

 

Nie mam konta klienta w zooplus 

D. Uwagi dotyczące szczególnego prawa do odwołania 

W dowolnym momencie mają Państwo prawo wnieść sprzeciw z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją wobec przetwarzania dotyczących Państwa danych osobowych, które odbywa się między innymi na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e lub f RODO, zgodnie z art. 21 RODO. Przestaniemy przetwarzać Państwa dane osobowe, chyba że będziemy w stanie wykazać ważne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania, które są nadrzędne wobec Państwa interesów, praw i wolności, lub jeśli przetwarzanie służy dochodzeniu, wykonywaniu lub obronie roszczeń prawnych. Jeśli chcą Państwo skorzystać z prawa do sprzeciwu, prosimy o wysłanie wiadomości e-mail na adres service@zooplus.pl lub odwiedzenie naszego Portalu Prywatności.