Klient ma prawo odstąpienia od umowy – bez podania przyczyny - w ciągu 14 dni. Czas ten liczy się od dnia, w którym Klient (lub upoważniona przez Klienta osoba; nie może to być jednak kurier firmy przewozowej), otrzymał ostatni zamówiony produkt.Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować o tym fakcie firmę zooplus telefonicznie lub w formie pisemnej np. listownie lub za pomocą poczty elektronicznej (zooplus SE, Sonnenstr. 15, D-80331 München, Niemcy, telefon: +48 12 20 05 223, service@zooplus.pl). W tym celu Klient skorzystać może z formularza odstąpienia od umowy, co jednak nie jest obowiązkowe.Aby odstąpienie od umowy było skuteczne, Klient musi poinformować o tym fakcie zooplus w ciągu 14 dni.
W przypadku odstąpienia od umowy, zooplus zwróci Klientowi wszystkie poniesione koszty, łącznie z kosztami dostawy (z wyjątkiem kosztów powstałych na skutek skorzystania z innej niż oferowana przez zooplus, standardowa usługa kurierska), niezwłocznie, w ciągu 14 dni od daty otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy. Zwrot pieniędzy nąstępuje w ten sam sposób, w jaki wpłynęła do nas płatność - chyba że Klient wyraźnie zażyczy sobie skorzystania z innej metody. Klient w żadnym wypadku nie jest obciążany kosztami tego zwrotu. zooplus zastrzega sobie prawo do wstrzymania zwrotu, aż do momentu otrzymania towaru lub też potwierdzenia odesłania tegoż towaru.
Prosimy w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia od umowy odesłać przesyłkę zwrotną na następujący adres:
zooplus SE
c/o Dirks Consumer Logistics - Skalski-Logistic Park
Wojkowice, ul. Wrocławska 36
55-020 Żórawina
Zwrot jest skuteczny, tylko jeśli zachowany został termin 14 dni.
Oferent:
Zooplus SE
Sonnenstr. 15
D-80331 Monachium
reprezentowany przez:
Steffen Schüller
Siedziba firmy: Monachium
Sąd w Monachium, HRB 273759
USt-IdNr. DE 200 164 421
Obsługa klienta:
Z naszym serwisem klienta mogą Państwo skontaktować się poprzez formularz kontaktowy na naszej stronie internetowej.