Pomoc

Jak złożyć zamówienie?

Zakupy online w zooplus są dziecinnie proste, szybkie i wygodne, a bezpieczeństwo wpłat gwarantuje najnowocześniejsza technologia przesyłania informacji SSL.

1) Wybór produktu ze sklepu – wyszukiwanie i wrzucanie do koszyka

Wybierz produkt z naszej oferty i wrzuć go do koszyka.Możesz zrobić to bezpośrednio z listy produktów.

Każdy produkt ma własny szczegółowy opis oraz duże zdjęcie.

Tutaj możesz również wrzucić daną liczbę produktów do koszyka.

Po wrzuceniu produktu do koszyka jego zawartość zostanie zaktualizowana.

Podgląd koszyka dostępny jest po kliknięciu w ikonkę Twój koszyk znajdującą się na każdej stronie w górnym prawym rogu. Dzięki temu możesz zawsze sprawdzić, co znajduje się już w Twoim koszyku. Tutaj widoczna jest również całkowita wartość wybranych produktów.

W każdej chwili możesz usunąć produkty z koszyka lub zmienić ich liczbę.Samo wybranie produktów i wrzucenie ich do koszyka w żaden sposób nie zobowiązuje Cię do ich zakupu.

Możesz kontynuować zakupy i szukać innych produktów. Koszyk możesz sprawdzić w każdej chwili, klikając ikonkę Twój koszyk.

2) Koszyk – liczba zamówień, wykorzystanie kuponów, przejście do kasy

Koszyk pełni rolę karteczki z listą zakupów.Koszyk to lista wszystkich produktów, które wybrano ze sklepu.

Możesz zmienić ilość danego produktu, wpisując odpowiednią liczbę w polu Ilość i klikając ikonkę zielonej strzałki, aby zaktualizować koszyk.Aby usunąć produkt z koszyka, wystarczy wpisać liczbę „0“ lub kliknąć symbol X. W koszyku widoczna jest również całkowita wartość zamówienia oraz koszt wysyłki.

Masz kupon zooplus?

Uważnie wpisz kod kuponu w polu Kod kuponu i kliknij Aktywuj kod. Kupon zostanie od razu uwzględniony w koszyku. Pamiętaj, aby przestrzegać warunków realizacji kuponu np. minimalnej kwoty zamówienia czy daty ważności. Przy każdym zamówieniu można skorzystać tylko z jednego kuponu. Wypłata gotówki lub wykorzystanie kuponu we wcześniejszym zamówieniu nie jest możliwe.

Oczywiście w każdej chwili możesz poruszać się pomiędzy koszykiem a sklepem, usuwać i dodawać produkty oraz zmieniać ich liczbę.

Gdy zakończysz wybieranie produktów, kliknij ikonkę do zamówienia/kasy na dole strony.

3) Logowanie w zooplus

Gdy zdecydujesz się na zakup wybranych produktów, przejdź do kasy. Kasa to miejsce, w którym podajesz szczegóły zamówienia i płatności oraz składasz zamówienie.

Aby przejść do kasy, musisz się zalogować.Zarejestrowani klienci mogą logować się przy pomocy swojego adresu e-mail i hasła.

Nowi klienci muszą zarejestrować się, podając swój adres e-mail w formularzu rejestracji.

Możliwe jest również robienie szybkich i niezobowiązujących zakupów bez rejestracji.

4) Przejście do kasy i zamówienie

Wszystkim naszym klientom zalecamy rejestrację w zooplus i wybór osobistego hasła, dzięki czemu przy następnych zakupach wypełnianie formularza nie będzie potrzebne.

Teraz w formularzu z danymi możesz podać adres rachunku i adres dostawy oraz preferowany sposób płatności.

Oczywiście wszystkie Twoje dane będą poufne i niedostępne dla osób trzecich. Ochronę danych osobowych gwarantuje najnowocześniejsza technologia przesyłania informacji SSL.

Aby jeszcze lepiej zabezpieczyć Twoje dane, po wprowadzeniu numeru karty kredytowej lub numeru konta widoczne będą tylko ich ostatnie cyfry.

Istnieje również możliwość podania różnych adresów rachunku i dostawy. Dzięki temu możliwe jest zamówienie np. do pracy lub znajomego.

Po wypełnieniu formularza przejdź dalej. Od teraz formularz zamówienia i Twoje dane będą dostępne w Twoim koncie zooplus.Zamówione produkty zostaną dostarczone w ciągu 1-5 dni roboczych.

Wierzymy, że zakupy w zooplus będą dla Ciebie przyjemnością!

Jak złożyć zamówienie?

Zakupy online w zooplus są dziecinnie proste, szybkie i wygodne, a bezpieczeństwo wpłat gwarantuje najnowocześniejsza technologia przesyłania informacji SSL.

1) Wybór produktu ze sklepu – wyszukiwanie i wrzucanie do koszyka

Wybierz produkt z naszej oferty i wrzuć go do koszyka.Możesz zrobić to bezpośrednio z listy produktów.

Każdy produkt ma własny szczegółowy opis oraz duże zdjęcie.

Tutaj możesz również wrzucić daną liczbę produktów do koszyka.

Po wrzuceniu produktu do koszyka jego zawartość zostanie zaktualizowana.

Podgląd koszyka dostępny jest po kliknięciu w ikonkę Twój koszyk znajdującą się na każdej stronie w górnym prawym rogu. Dzięki temu możesz zawsze sprawdzić, co znajduje się już w Twoim koszyku. Tutaj widoczna jest również całkowita wartość wybranych produktów.

W każdej chwili możesz usunąć produkty z koszyka lub zmienić ich liczbę.Samo wybranie produktów i wrzucenie ich do koszyka w żaden sposób nie zobowiązuje Cię do ich zakupu.

Możesz kontynuować zakupy i szukać innych produktów. Koszyk możesz sprawdzić w każdej chwili, klikając ikonkę Twój koszyk.

2) Koszyk – liczba zamówień, wykorzystanie kuponów, przejście do kasy

Koszyk pełni rolę karteczki z listą zakupów.Koszyk to lista wszystkich produktów, które wybrano ze sklepu.

Możesz zmienić ilość danego produktu, wpisując odpowiednią liczbę w polu Ilość i klikając ikonkę zielonej strzałki, aby zaktualizować koszyk.Aby usunąć produkt z koszyka, wystarczy wpisać liczbę „0“ lub kliknąć symbol X. W koszyku widoczna jest również całkowita wartość zamówienia oraz koszt wysyłki.

Masz kupon zooplus?

Uważnie wpisz kod kuponu w polu Kod kuponu i kliknij Aktywuj kod. Kupon zostanie od razu uwzględniony w koszyku. Pamiętaj, aby przestrzegać warunków realizacji kuponu np. minimalnej kwoty zamówienia czy daty ważności. Przy każdym zamówieniu można skorzystać tylko z jednego kuponu. Wypłata gotówki lub wykorzystanie kuponu we wcześniejszym zamówieniu nie jest możliwe.

Oczywiście w każdej chwili możesz poruszać się pomiędzy koszykiem a sklepem, usuwać i dodawać produkty oraz zmieniać ich liczbę.

Gdy zakończysz wybieranie produktów, kliknij ikonkę do zamówienia/kasy na dole strony.

3) Logowanie w zooplus

Gdy zdecydujesz się na zakup wybranych produktów, przejdź do kasy. Kasa to miejsce, w którym podajesz szczegóły zamówienia i płatności oraz składasz zamówienie.

Aby przejść do kasy, musisz się zalogować.Zarejestrowani klienci mogą logować się przy pomocy swojego adresu e-mail i hasła.

Nowi klienci muszą zarejestrować się, podając swój adres e-mail w formularzu rejestracji.

Możliwe jest również robienie szybkich i niezobowiązujących zakupów bez rejestracji.

4) Przejście do kasy i zamówienie

Wszystkim naszym klientom zalecamy rejestrację w zooplus i wybór osobistego hasła, dzięki czemu przy następnych zakupach wypełnianie formularza nie będzie potrzebne.

Teraz w formularzu z danymi możesz podać adres rachunku i adres dostawy oraz preferowany sposób płatności.

Oczywiście wszystkie Twoje dane będą poufne i niedostępne dla osób trzecich. Ochronę danych osobowych gwarantuje najnowocześniejsza technologia przesyłania informacji SSL.

Aby jeszcze lepiej zabezpieczyć Twoje dane, po wprowadzeniu numeru karty kredytowej lub numeru konta widoczne będą tylko ich ostatnie cyfry.

Istnieje również możliwość podania różnych adresów rachunku i dostawy. Dzięki temu możliwe jest zamówienie np. do pracy lub znajomego.

Po wypełnieniu formularza przejdź dalej. Od teraz formularz zamówienia i Twoje dane będą dostępne w Twoim koncie zooplus.Zamówione produkty zostaną dostarczone w ciągu 1-5 dni roboczych.

Wierzymy, że zakupy w zooplus będą dla Ciebie przyjemnością!

Pomoc techniczna

Kiedy usiłuję wysłać moje zamówienie, otrzymuje informację o wystąpieniu błędu. Co mogę zrobić?

Proszę sprawdzić, czy przeglądarka internetowa akceptuje pliki cookie pochodzące z naszej witryny, umożliwiających poprawne korzystanie ze strony zooplus.pl. Jeżeli Twoja przeglądarka nie akceptuje plików cookie, system nie zachowa elementów w koszyku. Aby dowiedzieć się, co należy zrobić, aby przeglądarka akceptowała pliki cookie, zapraszamy do przeczytania tekstu poniżej.

Zawartość koszyka wskazuje błędnie tylko jeden artykuł lub koszyk jest pusty. Gdzie popełniam błąd?

Zmień ustawienia swojej przeglądarki internetowej i aktywuj akceptację plików cookie. Aby dowiedzieć się, jak dokonać zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej dowiesz się, czytając tekst poniżej.

Co to są ciasteczka (cookies) ?

Cookies to małe informacje zazwyczaj tekstowe, które transferowane są przez witrynę (stronę www) na dysk twardy Twojego komputera przez przeglądarkę . To rozwiązanie techniczne stosowane przez wiele sklepów online. W naszym sklepie są niezbędnym elementem, by móc zapamiętać w wirtualnym koszyku wybrane artykuły.

Dlaczego potrzebuję ciasteczka (cookies) w zooplus?

W czasie Twoich zakupów na stronie zooplus.pl transferujemy trwałego cookie na Twój dysk twardy. To umożliwia naszemu systemowi zapisywanie zawartości koszyka w czasie dokonywanych przez Ciebie zakupów. Ciasteczko zapamiętywane jest jako plik na Twoim komputerze i pozostaje tam po zamknięciu przeglądarki internetowej. Przy ponownych odwiedzinach naszej strony ciasteczko odczytywane jest z Twojego dysku. Bez akceptacji cookie nie jest możliwe zapamiętywanie artykułów zooplus.pl włożonych przez Ciebie do koszyka. Ciasteczko transferowane przez zooplus służy wyłącznie do zapamiętywania artykułów włożonych do koszyka. Zapewniamy, iż informacje dotyczące Twoich zachowań konsumenckich nie są zapisywane w naszym systemie.

Jak włączyć opcje obsługi plików cookie w przeglądarce?

  • Konfigurowanie programu Internet Explorer, 6.0 for PC, Win 32 do obsługi plików cookies
  1. W menu Narzędzia na pasku zadań przeglądarki:
  2. wybierz Narzędzia, a następnie kliknij Opcje internetowe.
  3. Kliknij zakładkę Prywatność .
  4. Ustawienie domyślne to Średni, które obejmuje akceptowanie plików cookie. Aby zmienić to ustawienie, przesuń suwak w odpowiednie położenie. W przypadku wybrania poziomu niestandardowego kliknij przycisk Zaawansowane i zaznacz opcję akceptowania plików cookie.
  5. W przypadku ustawień indywidualnych: zamiast przesuwać suwak, kliknij Edytuj w kategorii Strony internetowe . W nowym oknie wpisz www.zooplus.pl w polu adres strony www i kliknij Akceptuj . Zamknij okno klikając na Ok.
  6. Kliknij Ok.
  • Konfigurowanie programu Mozilla 1.7 (i nowszego) for PC, Win 32 do obsługi plików cookies
  1. W menu Narzędzia na pasku zadań przeglądarki:
  2. kliknij Edytuj, następnie wybierz Opcje.
  3. Na panelu górnym ustawień, kliknij ikonę Prywatność a następnie kliknij Cookies.
  4. Sprawdź, czy jest zaznaczone pole wyboru Zezwalaj witrynom na umieszczanie plików cookie (jest to ustawienie domyślne). Możesz również zdecydować, które pliki cookie mają być zapisywane, a które nie, wybierając inne opcje zarządzania plikami cookie.
  5. Kliknij Ok

Firewalls i certyfikaty bezpieczeństwa

  • Kiedy próbuję wysłać moje zamówienie, otrzymuję informację o wystąpieniu błędu "Twój koszyk jest pusty". Co robić?

Jeżeli twój komputer zabezpiecza Firewall, prosimy sprawdź, czy Port 443 dla połączeń SSL jest otwarty. Z powodu różnorodności programów Firewall, zooplus nie może podać szczegółowej instrukcji zmiany ustawień Twojego programu. Dlatego odsyłamy Cię do instrukcji Firewall. Jeżeli pracujesz w sieci firmy, skontaktuj się z administratorem systemu w celu uzyskania dalszych infromacji.

Należy sprawdzić i upewnić się, czy w komputerze została zainstalowana najnowsza wersja Firewall.

  • Moja przeglądarka informuje mnie o wygaśnięciu certyfikatu bezpieczeństwa. Dlaczego?

Certyfikaty bezpieczeństwa nie pozwalają na otwieranie niektórych stron. Problem jest związany z zabezpieczeniami Twojego komputera. Prosimy sprawdzić, czy data i godzina zostały wprowadzone poprawnie.

  • Wystąpił błąd w momecie składania przeze mnie zamówienia. Czy zamówienie zostało przez zooplus przyjęte?

W przypadku pytań dotyczących statusu zamówienia czy procesu składania zamówienia prosimy o kontakt z naszym serwisem klienta.

Ogólne informacje dotyczące przeglądarki internetowej

Nasza strona jest czytelna we wszystkich standardowych przeglądarkach internetowych. Jakkolwiek, używanie straszych wersji przeglądarek internetowych może czasami zakłócić wygląd strony i jej funkcje. Z tego powodu polecamy ściąganie i instalowanie najnowszej wersji preferowanej przez Ciebie przeglądarki internetowej.

Uwaga: zmianę czy modernizację Twojej przeglądarki dokonujesz na własne ryzyko. Zooplus nie przejmuje odpowiedzialności za wszelkie uszkodzenia, uszkodzenia wynikające z przeprowadzania instalacji przeglądarki internetowej czy też rozbudowy przeglądarki na Twoim komputerze.

PC Cache ustawienia w różnych przeglądarkach internetowych

Jako że nasza strona, a szczególnie nasz sklep jest często aktualizowany, sugerujemy Ci odpowiednie ustawienie Cache (pamięci podręcznej) Twojej przeglądarki. Dokonanie odpowiednich ustawień, umożliwi Ci stały dostęp do naszych najnowszych ofert. Polecamy ustawienia opisane poniżej. Używając poszczególnych przeglądarek jako przykładów, opisujemy jak zmienić te ustawienia .

  • Internet Explorer version 6 (lub wersje nowsze) dla PC
  1. W menu Narzędzia na pasku zadań przeglądarki kliknij polecenie Opcje
  2. The corresponding tab General should be selected automatically - under Temporary Internet Files, kliknij Ustawienia.
  3. W Check for Newer Versions of Stored Pages, wybierz opcję Every Visit to the Page
  4. Kliknij Ok dwa razy
  • Mozilla version 1.7 for PC
  1. Idź do Edit i wybierz Preferences
  2. Wybierz Cache w zakładce Advanced
  3. W Compare the Page in the Cache to the Page on the Network, aktywuj Always
  4. Kliknij Ok
  5. W przypadku wszystkich innych przeglądarek internetowych prosimy skorzystać z pliku pomocy oprogramowania w celu uzyskania instrukcji aktywowania Cache.

JavaScript

Do czego potrzebny jest program JavaScript?

Strony zooplus można przeglądać bez programu Java lub JavaScript. Polecamy Ci jednak aktywowanie programu JavaScript , gdyż umożliwia on czerpanie ze wszelkich ofert na naszej stronie. Poniżej znajdziesz instrukcje, jak aktywować JavaScript w przeglądarce internetowej Twojego komputera.

  • Microsoft Internet Explorer PC
  1. W menu Narzędzia kliknij Opcje Internetowe
  2. Owtórz zakładkę Zabezpieczenia
  3. Upewnij się, że Internet został wybrany i kliknij Poziom niestandardowy
  4. W zakładce Ustawienia włącz Wykonywanie aktywnych skryptów
  5. Kliknij dwa razy OK
  • Mozilla version 1.7 PC
  1. W menu Edit kliknij Preferances
  2. W zakładce Advanced wybierz Script & Plugins
  3. Aktywuj JavaScript for Navigator powinien być aktywne, jeśli nie, kliknij Ok

W przypadku wszystkich innych przeglądarek internetowych prosimy skorzystać z pliku pomocy oprogramowania w celu uzyskania instrukcji aktywowania JavaScript.

Różne

Strona nie jest widoczna w całości. Dlaczego?

Internetowa strona zooplus jest zoptymalizowana dla przeglądarki internetowej Internet Explorer 6.0 i dla wersji Netscape 8 i nowszych wersji oraz dla Opera 6.0 i jej nowszych wersji. Wygląd stron zooplus.pl został zoptymalizowany dla rozdzielczości monitora 1024x768 pikseli.

Pomoc techniczna

Kiedy usiłuję wysłać moje zamówienie, otrzymuje informację o wystąpieniu błędu. Co mogę zrobić?

Proszę sprawdzić, czy przeglądarka internetowa akceptuje pliki cookie pochodzące z naszej witryny, umożliwiających poprawne korzystanie ze strony zooplus.pl. Jeżeli Twoja przeglądarka nie akceptuje plików cookie, system nie zachowa elementów w koszyku. Aby dowiedzieć się, co należy zrobić, aby przeglądarka akceptowała pliki cookie, zapraszamy do przeczytania tekstu poniżej.

Zawartość koszyka wskazuje błędnie tylko jeden artykuł lub koszyk jest pusty. Gdzie popełniam błąd?

Zmień ustawienia swojej przeglądarki internetowej i aktywuj akceptację plików cookie. Aby dowiedzieć się, jak dokonać zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej dowiesz się, czytając tekst poniżej.

Co to są ciasteczka (cookies) ?

Cookies to małe informacje zazwyczaj tekstowe, które transferowane są przez witrynę (stronę www) na dysk twardy Twojego komputera przez przeglądarkę . To rozwiązanie techniczne stosowane przez wiele sklepów online. W naszym sklepie są niezbędnym elementem, by móc zapamiętać w wirtualnym koszyku wybrane artykuły.

Dlaczego potrzebuję ciasteczka (cookies) w zooplus?

W czasie Twoich zakupów na stronie zooplus.pl transferujemy trwałego cookie na Twój dysk twardy. To umożliwia naszemu systemowi zapisywanie zawartości koszyka w czasie dokonywanych przez Ciebie zakupów. Ciasteczko zapamiętywane jest jako plik na Twoim komputerze i pozostaje tam po zamknięciu przeglądarki internetowej. Przy ponownych odwiedzinach naszej strony ciasteczko odczytywane jest z Twojego dysku. Bez akceptacji cookie nie jest możliwe zapamiętywanie artykułów zooplus.pl włożonych przez Ciebie do koszyka. Ciasteczko transferowane przez zooplus służy wyłącznie do zapamiętywania artykułów włożonych do koszyka. Zapewniamy, iż informacje dotyczące Twoich zachowań konsumenckich nie są zapisywane w naszym systemie.

Jak włączyć opcje obsługi plików cookie w przeglądarce?

  • Konfigurowanie programu Internet Explorer, 6.0 for PC, Win 32 do obsługi plików cookies
  1. W menu Narzędzia na pasku zadań przeglądarki:
  2. wybierz Narzędzia, a następnie kliknij Opcje internetowe.
  3. Kliknij zakładkę Prywatność .
  4. Ustawienie domyślne to Średni, które obejmuje akceptowanie plików cookie. Aby zmienić to ustawienie, przesuń suwak w odpowiednie położenie. W przypadku wybrania poziomu niestandardowego kliknij przycisk Zaawansowane i zaznacz opcję akceptowania plików cookie.
  5. W przypadku ustawień indywidualnych: zamiast przesuwać suwak, kliknij Edytuj w kategorii Strony internetowe . W nowym oknie wpisz www.zooplus.pl w polu adres strony www i kliknij Akceptuj . Zamknij okno klikając na Ok.
  6. Kliknij Ok.
  • Konfigurowanie programu Mozilla 1.7 (i nowszego) for PC, Win 32 do obsługi plików cookies
  1. W menu Narzędzia na pasku zadań przeglądarki:
  2. kliknij Edytuj, następnie wybierz Opcje.
  3. Na panelu górnym ustawień, kliknij ikonę Prywatność a następnie kliknij Cookies.
  4. Sprawdź, czy jest zaznaczone pole wyboru Zezwalaj witrynom na umieszczanie plików cookie (jest to ustawienie domyślne). Możesz również zdecydować, które pliki cookie mają być zapisywane, a które nie, wybierając inne opcje zarządzania plikami cookie.
  5. Kliknij Ok

Firewalls i certyfikaty bezpieczeństwa

  • Kiedy próbuję wysłać moje zamówienie, otrzymuję informację o wystąpieniu błędu "Twój koszyk jest pusty". Co robić?

Jeżeli twój komputer zabezpiecza Firewall, prosimy sprawdź, czy Port 443 dla połączeń SSL jest otwarty. Z powodu różnorodności programów Firewall, zooplus nie może podać szczegółowej instrukcji zmiany ustawień Twojego programu. Dlatego odsyłamy Cię do instrukcji Firewall. Jeżeli pracujesz w sieci firmy, skontaktuj się z administratorem systemu w celu uzyskania dalszych infromacji.

Należy sprawdzić i upewnić się, czy w komputerze została zainstalowana najnowsza wersja Firewall.

  • Moja przeglądarka informuje mnie o wygaśnięciu certyfikatu bezpieczeństwa. Dlaczego?

Certyfikaty bezpieczeństwa nie pozwalają na otwieranie niektórych stron. Problem jest związany z zabezpieczeniami Twojego komputera. Prosimy sprawdzić, czy data i godzina zostały wprowadzone poprawnie.

  • Wystąpił błąd w momecie składania przeze mnie zamówienia. Czy zamówienie zostało przez zooplus przyjęte?

W przypadku pytań dotyczących statusu zamówienia czy procesu składania zamówienia prosimy o kontakt z naszym serwisem klienta.

Ogólne informacje dotyczące przeglądarki internetowej

Nasza strona jest czytelna we wszystkich standardowych przeglądarkach internetowych. Jakkolwiek, używanie straszych wersji przeglądarek internetowych może czasami zakłócić wygląd strony i jej funkcje. Z tego powodu polecamy ściąganie i instalowanie najnowszej wersji preferowanej przez Ciebie przeglądarki internetowej.

Uwaga: zmianę czy modernizację Twojej przeglądarki dokonujesz na własne ryzyko. Zooplus nie przejmuje odpowiedzialności za wszelkie uszkodzenia, uszkodzenia wynikające z przeprowadzania instalacji przeglądarki internetowej czy też rozbudowy przeglądarki na Twoim komputerze.

PC Cache ustawienia w różnych przeglądarkach internetowych

Jako że nasza strona, a szczególnie nasz sklep jest często aktualizowany, sugerujemy Ci odpowiednie ustawienie Cache (pamięci podręcznej) Twojej przeglądarki. Dokonanie odpowiednich ustawień, umożliwi Ci stały dostęp do naszych najnowszych ofert. Polecamy ustawienia opisane poniżej. Używając poszczególnych przeglądarek jako przykładów, opisujemy jak zmienić te ustawienia .

  • Internet Explorer version 6 (lub wersje nowsze) dla PC
  1. W menu Narzędzia na pasku zadań przeglądarki kliknij polecenie Opcje
  2. The corresponding tab General should be selected automatically - under Temporary Internet Files, kliknij Ustawienia.
  3. W Check for Newer Versions of Stored Pages, wybierz opcję Every Visit to the Page
  4. Kliknij Ok dwa razy
  • Mozilla version 1.7 for PC
  1. Idź do Edit i wybierz Preferences
  2. Wybierz Cache w zakładce Advanced
  3. W Compare the Page in the Cache to the Page on the Network, aktywuj Always
  4. Kliknij Ok
  5. W przypadku wszystkich innych przeglądarek internetowych prosimy skorzystać z pliku pomocy oprogramowania w celu uzyskania instrukcji aktywowania Cache.

JavaScript

Do czego potrzebny jest program JavaScript?

Strony zooplus można przeglądać bez programu Java lub JavaScript. Polecamy Ci jednak aktywowanie programu JavaScript , gdyż umożliwia on czerpanie ze wszelkich ofert na naszej stronie. Poniżej znajdziesz instrukcje, jak aktywować JavaScript w przeglądarce internetowej Twojego komputera.

  • Microsoft Internet Explorer PC
  1. W menu Narzędzia kliknij Opcje Internetowe
  2. Owtórz zakładkę Zabezpieczenia
  3. Upewnij się, że Internet został wybrany i kliknij Poziom niestandardowy
  4. W zakładce Ustawienia włącz Wykonywanie aktywnych skryptów
  5. Kliknij dwa razy OK
  • Mozilla version 1.7 PC
  1. W menu Edit kliknij Preferances
  2. W zakładce Advanced wybierz Script & Plugins
  3. Aktywuj JavaScript for Navigator powinien być aktywne, jeśli nie, kliknij Ok

W przypadku wszystkich innych przeglądarek internetowych prosimy skorzystać z pliku pomocy oprogramowania w celu uzyskania instrukcji aktywowania JavaScript.

Różne

Strona nie jest widoczna w całości. Dlaczego?

Internetowa strona zooplus jest zoptymalizowana dla przeglądarki internetowej Internet Explorer 6.0 i dla wersji Netscape 8 i nowszych wersji oraz dla Opera 6.0 i jej nowszych wersji. Wygląd stron zooplus.pl został zoptymalizowany dla rozdzielczości monitora 1024x768 pikseli.

Zamówienie i dostawa

Czy istnieje minimalna i maksymalna wartość zamówienia?

Minimalna wartość zamówienia w zooplus to 8 zł (z wyłączeniem kosztów za przesyłkę). Nie określamy wartości maksymalnej, jednakże sprzedaż towarów następuje z reguły wyłącznie w ilościach detalicznych.

Na terenie Polski, dla zamówień, których wartość wynosi przynajmniej 99 zł standardowa dostawa gratis. Przy wartości zamówienia 39–78,99 zł koszty przesyłki wynoszą 15 zł, przy wartości zamówienia 79–98,99 zł koszty przesyłki wynoszą 8 zł.

Maksymalna waga każdej paczki, jaką możemy wysłać, wynosi 31 kg. Zamówienia o wadze powyżej 31 kg będą wysyłane w 2 lub więcej paczkach (w zależności od wagi). W przypadku takich zamówień możliwe jest naliczenie opłaty manipulacyjnej na pokrycie dodatkowych kosztów w wysokości 9 zł za dodatkową paczkę.

Czy można połączyć kilka zamówień w jedno?

Ponieważ realizacja zamówienia następuje w naszym magazynie natychmiast po otrzymaniu zlecenia zamówienia, łączenie kilku zamówień w jedno po ich złożeniu jest niemożliwe. Dziękujemy za zrozumienie.

Czy można dokonać zmian w zamówieniu po wysłaniu zamówienia?

Dokonywanie zmian w zamówieniu możliwe jest wyłącznie w nielicznych przypadkach. Staramy się realizować i dostarczać zamówienia tak szybko, jak jest to możliwe. Z tego względu dokonywanie zmian w zamówieniu po odesłaniu zlecenia zamówienia nie jest możliwe. Dziękujemy za zrozumienie.

Czy można wycofać zamówienie?

Wycofanie zamówienia możliwe jest tylko w nielicznych przypadkach. Staramy się realizować i dostarczać zamówienia tak szybko, jak jest to możliwe. Z tego względu anulowanie zamówienia po odesłaniu zlecenia zamówienia jest zwykle niemożliwe. Dziękujemy za zrozumienie.

W powyższym przypadku prosimy o natychmiastowy kontakt z naszym serwisem klienta. Jeżeli Państwa karta kredytowa została obciążona wartością zamówienia, przelewu zwrotnego dokonamy również na Państwa kartę kredytową, gdy tylko otrzymamy przesyłkę zwrotną.

Czy przyjęcie zamówienia zostanie potwierdzone?

Tak. Po wysłaniu zlecenia zamówienia, w ciągu 1-2 godzin otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem przyjęcia przez nas Twojego zamówienia.

Czy otrzymam informację o nadaniu przesyłki?

Tak. Tak szybko, jak to możliwe Twoje zamówienie opuści nasz magazyn. W momencie wyjścia przesyłki z naszego magazynu otrzymasz wiadomość e-mail potwierdzającą nadanie przez nas przesyłki. Powyższa wiadomość e-mail zawiera dodatkowo informację, z ilu paczek składa się Twoje zamówienie.

Jak dokonać zamówienia?

Aby złożyć zamówienie w zooplus.pl należy wybrać dany produkt ze sklepu i kliknąć na ikonkę ukazującą koszyk z zakupami. Produkt zostanie automatycznie dodany do Twojego zamówienia. W koszyku będziesz mógł dokonać edycji zamawianego produktu, np. zmienić zamawianą ilość.

Z ilu paczek składa się moje zamówienie?

Powyższa informacja zawarta jest w wiadomości e-mail potwierdzającej nadanie przez nas przesyłki. Wiadomość tę otrzymasz w momencie wyjścia przesyłki z naszego magazynu.

Czy mogę sprawdzić, gdzie obecnie znajduje się moja przesyłka?

Aby sprawdzić, gdzie znajduje się Twoja przesyłka, skorzystaj z opcji monitorowania przesyłki. Klikając na te linki, zostaniesz przekierowany do strony internetowej GLS lub DPD. Po wprowadzeniu numeru Twojej paczki w odpowiednie, zostaną wyświetlone szczegółowe informacje na temat daty dostawy.

W przypadku dalszych pytań, prosimy o kontakt z serwisem klienta.

Doręczono mi niekompletną przesyłkę. Co robić?

Może się zdarzyć, iż paczki z Twoim zamówieniem nie zostaną dostarczone w ciągu jednego dnia. Prosimy o sprawdzenie, czy dostarczono Ci wszystkie paczki, ilość których zadeklarowana została w potwierdzeniu nadania przesyłki. Jeśli po otrzymaniu wszystkich paczek, Twoje zamówienie jest nadal niekompletne, prosimy o kontakt z naszym serwisem klienta.

Przesyłka zawiera uszkodzony artykuł. Co robić?

W przypadku, jeśli otrzymałeś/otrzymałaś paczkę z uszkodzonym artykułem, prosimy o kontakt z naszym serwisem klienta.

Zamówienie zostało złożone przeze mnie kilka dni temu, jednak przesyłka do tej pory nie została doręczona. Co robić?

W tym przypadku prosimy o kontakt z naszym serwisem klienta . By odpowiedzieć na pytanie, co dzieje się z Twoja przesyłką, sprawdzimy informacje udostępnione nam przez partnerską fimrę dostawczą.

Klikając na te linki, zostaniesz przekierowany do strony internetowej GLS lub DPD. Po wprowadzeniu numeru Twojej paczki w odpowiednie, zostaną wyświetlone szczegółowe informacje na temat daty dostawy.

Przesyłka zawiera niewłaściwy artykuł. Co robić?

W przypadku otrzymania w przesyłce niewłaściwego artykułu, prosimy o skontaktowanie się z serwisem klienta.

Co robić, jeśli do przesyłki nie dołączono rachunku?

W przypadku, jeśli do Twojej przesyłki nie dołączono rachunku, skontaktuj się z naszym serwisem klienta. Natychmiast wyślemy Ci jego kopię.

Do przesyłki dołączono niewłaściwy rachunek. Co robić?

W przypadku otrzymania z przesyłką niewłaściwego rachunku, prosimy o skontaktowanie się z serwisem klienta.


Zamówienie i dostawa

Czy istnieje minimalna i maksymalna wartość zamówienia?

Minimalna wartość zamówienia w zooplus to 8 zł (z wyłączeniem kosztów za przesyłkę). Nie określamy wartości maksymalnej, jednakże sprzedaż towarów następuje z reguły wyłącznie w ilościach detalicznych.

Na terenie Polski, dla zamówień, których wartość wynosi przynajmniej 99 zł standardowa dostawa gratis. Przy wartości zamówienia 39–78,99 zł koszty przesyłki wynoszą 15 zł, przy wartości zamówienia 79–98,99 zł koszty przesyłki wynoszą 8 zł.

Maksymalna waga każdej paczki, jaką możemy wysłać, wynosi 31 kg. Zamówienia o wadze powyżej 31 kg będą wysyłane w 2 lub więcej paczkach (w zależności od wagi). W przypadku takich zamówień możliwe jest naliczenie opłaty manipulacyjnej na pokrycie dodatkowych kosztów w wysokości 9 zł za dodatkową paczkę.

Czy można połączyć kilka zamówień w jedno?

Ponieważ realizacja zamówienia następuje w naszym magazynie natychmiast po otrzymaniu zlecenia zamówienia, łączenie kilku zamówień w jedno po ich złożeniu jest niemożliwe. Dziękujemy za zrozumienie.

Czy można dokonać zmian w zamówieniu po wysłaniu zamówienia?

Dokonywanie zmian w zamówieniu możliwe jest wyłącznie w nielicznych przypadkach. Staramy się realizować i dostarczać zamówienia tak szybko, jak jest to możliwe. Z tego względu dokonywanie zmian w zamówieniu po odesłaniu zlecenia zamówienia nie jest możliwe. Dziękujemy za zrozumienie.

Czy można wycofać zamówienie?

Wycofanie zamówienia możliwe jest tylko w nielicznych przypadkach. Staramy się realizować i dostarczać zamówienia tak szybko, jak jest to możliwe. Z tego względu anulowanie zamówienia po odesłaniu zlecenia zamówienia jest zwykle niemożliwe. Dziękujemy za zrozumienie.

W powyższym przypadku prosimy o natychmiastowy kontakt z naszym serwisem klienta. Jeżeli Państwa karta kredytowa została obciążona wartością zamówienia, przelewu zwrotnego dokonamy również na Państwa kartę kredytową, gdy tylko otrzymamy przesyłkę zwrotną.

Czy przyjęcie zamówienia zostanie potwierdzone?

Tak. Po wysłaniu zlecenia zamówienia, w ciągu 1-2 godzin otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem przyjęcia przez nas Twojego zamówienia.

Czy otrzymam informację o nadaniu przesyłki?

Tak. Tak szybko, jak to możliwe Twoje zamówienie opuści nasz magazyn. W momencie wyjścia przesyłki z naszego magazynu otrzymasz wiadomość e-mail potwierdzającą nadanie przez nas przesyłki. Powyższa wiadomość e-mail zawiera dodatkowo informację, z ilu paczek składa się Twoje zamówienie.

Jak dokonać zamówienia?

Aby złożyć zamówienie w zooplus.pl należy wybrać dany produkt ze sklepu i kliknąć na ikonkę ukazującą koszyk z zakupami. Produkt zostanie automatycznie dodany do Twojego zamówienia. W koszyku będziesz mógł dokonać edycji zamawianego produktu, np. zmienić zamawianą ilość.

Z ilu paczek składa się moje zamówienie?

Powyższa informacja zawarta jest w wiadomości e-mail potwierdzającej nadanie przez nas przesyłki. Wiadomość tę otrzymasz w momencie wyjścia przesyłki z naszego magazynu.

Czy mogę sprawdzić, gdzie obecnie znajduje się moja przesyłka?

Aby sprawdzić, gdzie znajduje się Twoja przesyłka, skorzystaj z opcji monitorowania przesyłki. Klikając na te linki, zostaniesz przekierowany do strony internetowej GLS lub DPD. Po wprowadzeniu numeru Twojej paczki w odpowiednie, zostaną wyświetlone szczegółowe informacje na temat daty dostawy.

W przypadku dalszych pytań, prosimy o kontakt z serwisem klienta.

Doręczono mi niekompletną przesyłkę. Co robić?

Może się zdarzyć, iż paczki z Twoim zamówieniem nie zostaną dostarczone w ciągu jednego dnia. Prosimy o sprawdzenie, czy dostarczono Ci wszystkie paczki, ilość których zadeklarowana została w potwierdzeniu nadania przesyłki. Jeśli po otrzymaniu wszystkich paczek, Twoje zamówienie jest nadal niekompletne, prosimy o kontakt z naszym serwisem klienta.

Przesyłka zawiera uszkodzony artykuł. Co robić?

W przypadku, jeśli otrzymałeś/otrzymałaś paczkę z uszkodzonym artykułem, prosimy o kontakt z naszym serwisem klienta.

Zamówienie zostało złożone przeze mnie kilka dni temu, jednak przesyłka do tej pory nie została doręczona. Co robić?

W tym przypadku prosimy o kontakt z naszym serwisem klienta . By odpowiedzieć na pytanie, co dzieje się z Twoja przesyłką, sprawdzimy informacje udostępnione nam przez partnerską fimrę dostawczą.

Klikając na te linki, zostaniesz przekierowany do strony internetowej GLS lub DPD. Po wprowadzeniu numeru Twojej paczki w odpowiednie, zostaną wyświetlone szczegółowe informacje na temat daty dostawy.

Przesyłka zawiera niewłaściwy artykuł. Co robić?

W przypadku otrzymania w przesyłce niewłaściwego artykułu, prosimy o skontaktowanie się z serwisem klienta.

Co robić, jeśli do przesyłki nie dołączono rachunku?

W przypadku, jeśli do Twojej przesyłki nie dołączono rachunku, skontaktuj się z naszym serwisem klienta. Natychmiast wyślemy Ci jego kopię.

Do przesyłki dołączono niewłaściwy rachunek. Co robić?

W przypadku otrzymania z przesyłką niewłaściwego rachunku, prosimy o skontaktowanie się z serwisem klienta.


Dostawa: Informacje ogólne

Ile wynosi koszt przesyłki?

Przy wartości zamówienia 39–78,99 zł koszty przesyłki wynoszą 15 zł, przy wartości zamówienia 79–98,99 zł koszty przesyłki wynoszą 8 zł. Dla zamówień o wartości wynoszącej przynajmniej 99 zł standardowa dostawa jest gratis. Proszę zwrócić uwagę, że minimalna wartość zamówienia to 39 zł (bez kosztów przesyłki).

Maksymalna waga każdej paczki, jaką możemy wysłać, wynosi 31 kg. Zamówienia o wadze powyżej 31 kg będą wysyłane w 2 lub więcej paczkach (w zależności od wagi). W przypadku takich zamówień możliwe jest naliczenie opłaty manipulacyjnej na pokrycie dodatkowych kosztów w wysokości 9 zł za dodatkową paczkę.

Jak długo trwa dostawa zamówienia?

Twoje zamówienie opuszcza nasz magazyn z reguły w ciągu 48 godzin od otrzymania przez nas zlecenia zamówienia, doręczenie przesyłki na podany adres następuje w ciągu kolejnych 3-4 dni roboczych.

Z usług jakiej firmy dostawczej korzysta zooplus?

Dostawę paczek na terenie Polski powierzamy firmom GLS i DPD.

Co się stanie jeśli w czasie dostarczenia przesyłki nie będzie mnie w domu?

Firmy GLS i DPD doręczają przesyłkę bezpośrednio na podany przez Ciebie adres. W razie nieobecności odbiorcy w miesjcu dostawy, kurier pozostawia awizo wskazujące czas dokonania próby doręczenia przesyłki z zaznaczeniem terminu ponownej próby jej dostarczenia. W takim przypadku przesyłka pozostaje w magazynie przez 11 dni roboczych od daty pierwszej nieobecności klienta.

Czy adres docelowy dostawy może różnić się od adresu na rachunku?

Tak. W czasie wysyłania zlecenia zamówienia, masz możliwość wprowadzenia adresu docelowego dostawy, jeśli różni się on od adresu na rachunku; jednak sam rachunek może zostać dostarczony jedynie wraz z przesyłką, bądź jako załącznik do wiadomości e-mail.

Czy mogę otrzymać dostawę przesyłki w określonym przeze mnie dniu?

Niestety nie jesteśmy w stanie podać precyzyjnego terminu nadania przesyłki oraz dokładnego terminu dostawy. Twoje zamówienie jest wysyłane po upływie 1 do 2 dni od momentu wysłania zlecenia zamówienia. Zamówienie dostarczane jest na podany adres zwykle w ciągu 4 do 6 dni roboczych, w godzinach od 8:00 do 17:00.

Czy Kurier pomaga wnosić paczki do mieszkania?

Miejsce dostawy to wskazany przez Nadawcę adres doręczenia paczki. Kurier zatem może, ale nie musi wnosić paczek do mieszkania Odbiorcy. Zwykle proces doręczenia odbywa się np. na klatce schodowej przed drzwiami wejściowymi lub przy wejściu na posesję. W tym miejscu paczka jest wydawana Odbiorcy.

Co oznacza ikonka "Termin dostawy"?

Niestety wybrany przez Ciebie produkt jest chwilowo niedostępny. Po kliknięciu ikonki "Termin dostawy", wprowadź swój adres e-mail i akceptuj zgodę na otrzymanie informacji elektronicznej na podany adres. Jak tylko artykuł pojawi się ponownie w magazynie, zostaniesz o tym automatycznie poinformowany, otrzymując wiadomość e-mail.

Czy możliwe jest otrzymanie zamówienia na terenie całej Polski?

Tak, dostarczamy zamówienia na terenie całej Polski.

Jakie kraje są zaopatrywane przez zooplus?

zooplus oferuje swoje produkty w szerokiej grupie krajów Europejskich. Koszty przesyłki w poszczególnych krajach różnią się od siebie. Klienci ze wszystkich w.w. krajów (wyłączając Polskę) powinni składać zamówienie wchodząc na strony www.zooplus.ie lub www.zooplus.com. W celu uzyskania informacji dotyczących kosztów wysyłki w wyżej wymienionych krajach kliknij tutaj.

Dostawa: Informacje ogólne

Ile wynosi koszt przesyłki?

Przy wartości zamówienia 39–78,99 zł koszty przesyłki wynoszą 15 zł, przy wartości zamówienia 79–98,99 zł koszty przesyłki wynoszą 8 zł. Dla zamówień o wartości wynoszącej przynajmniej 99 zł standardowa dostawa jest gratis. Proszę zwrócić uwagę, że minimalna wartość zamówienia to 39 zł (bez kosztów przesyłki).

Maksymalna waga każdej paczki, jaką możemy wysłać, wynosi 31 kg. Zamówienia o wadze powyżej 31 kg będą wysyłane w 2 lub więcej paczkach (w zależności od wagi). W przypadku takich zamówień możliwe jest naliczenie opłaty manipulacyjnej na pokrycie dodatkowych kosztów w wysokości 9 zł za dodatkową paczkę.

Jak długo trwa dostawa zamówienia?

Twoje zamówienie opuszcza nasz magazyn z reguły w ciągu 48 godzin od otrzymania przez nas zlecenia zamówienia, doręczenie przesyłki na podany adres następuje w ciągu kolejnych 3-4 dni roboczych.

Z usług jakiej firmy dostawczej korzysta zooplus?

Dostawę paczek na terenie Polski powierzamy firmom GLS i DPD.

Co się stanie jeśli w czasie dostarczenia przesyłki nie będzie mnie w domu?

Firmy GLS i DPD doręczają przesyłkę bezpośrednio na podany przez Ciebie adres. W razie nieobecności odbiorcy w miesjcu dostawy, kurier pozostawia awizo wskazujące czas dokonania próby doręczenia przesyłki z zaznaczeniem terminu ponownej próby jej dostarczenia. W takim przypadku przesyłka pozostaje w magazynie przez 11 dni roboczych od daty pierwszej nieobecności klienta.

Czy adres docelowy dostawy może różnić się od adresu na rachunku?

Tak. W czasie wysyłania zlecenia zamówienia, masz możliwość wprowadzenia adresu docelowego dostawy, jeśli różni się on od adresu na rachunku; jednak sam rachunek może zostać dostarczony jedynie wraz z przesyłką, bądź jako załącznik do wiadomości e-mail.

Czy mogę otrzymać dostawę przesyłki w określonym przeze mnie dniu?

Niestety nie jesteśmy w stanie podać precyzyjnego terminu nadania przesyłki oraz dokładnego terminu dostawy. Twoje zamówienie jest wysyłane po upływie 1 do 2 dni od momentu wysłania zlecenia zamówienia. Zamówienie dostarczane jest na podany adres zwykle w ciągu 4 do 6 dni roboczych, w godzinach od 8:00 do 17:00.

Czy Kurier pomaga wnosić paczki do mieszkania?

Miejsce dostawy to wskazany przez Nadawcę adres doręczenia paczki. Kurier zatem może, ale nie musi wnosić paczek do mieszkania Odbiorcy. Zwykle proces doręczenia odbywa się np. na klatce schodowej przed drzwiami wejściowymi lub przy wejściu na posesję. W tym miejscu paczka jest wydawana Odbiorcy.

Co oznacza ikonka "Termin dostawy"?

Niestety wybrany przez Ciebie produkt jest chwilowo niedostępny. Po kliknięciu ikonki "Termin dostawy", wprowadź swój adres e-mail i akceptuj zgodę na otrzymanie informacji elektronicznej na podany adres. Jak tylko artykuł pojawi się ponownie w magazynie, zostaniesz o tym automatycznie poinformowany, otrzymując wiadomość e-mail.

Czy możliwe jest otrzymanie zamówienia na terenie całej Polski?

Tak, dostarczamy zamówienia na terenie całej Polski.

Jakie kraje są zaopatrywane przez zooplus?

zooplus oferuje swoje produkty w szerokiej grupie krajów Europejskich. Koszty przesyłki w poszczególnych krajach różnią się od siebie. Klienci ze wszystkich w.w. krajów (wyłączając Polskę) powinni składać zamówienie wchodząc na strony www.zooplus.ie lub www.zooplus.com. W celu uzyskania informacji dotyczących kosztów wysyłki w wyżej wymienionych krajach kliknij tutaj.

Płatność i bezpieczeństwo

Jakie formy płatności oferuje zooplus?

Aktualne metody płatności na terenie Polski to: przelew natychmiastowy Dotpay, gotówka przy odbiorze (WAŻNE: Zdrowie naszych klientów, partnerów i usługodawców jest dla nas najważniejsze. Dlatego, aby zmniejszyć ryzyko infekcji i rozprzestrzeniania się wirusa COVID-19 (koronawirus), prosimy o korzystanie z opcji płatności gotówką przy dostawie jedynie wtedy, gdy nie mogą Państwo użyć innej metody płatności. Bezgotówkowe metody płatności będą obsługiwane priorytetowo), karta kredytowa (Visa lub Mastercard), przelew na konto bankowe lub płatność systemem PayPal. Nasz system pozwala na każdorazowe dokonanie wyboru metody płatności.

Dane konta do przelewu:

zooplus AG

Bank Pekao SA

Nr konta 75 1240 6074 1111 0010 4440 7497

Przy wyborze płatności przelewem prosimy przelać należną kwotę w ciągu 7 dni od złożenia zamówienia. W przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane. Prosimy zwrócić uwagę, że księgowanie płatności na naszym koncie może potrwać 1-2 dni roboczych.

Oferowane przez nas metody płatności są całkowicie chronione dzięki naszym wysokim standardom bezpieczeństwa. Wszystkie dane osobowe oraz dane karty kredytowej są kodowane i dodatkowo podlegają procesowi autoryzacji (zarówno podczas transferowania danych jak i zapisywania ich na naszym serwerze).

Dokonywanie płatności za pomocą karty kredytowej (Visa lub Mastercard). Kiedy następuje obciążenie karty kredytowej wysokością rachunku?

Po tym, jak przesyłka z zamówieniem opuści nasz magazyn. Twoja karta kredytowa zostnie obciążona wyskością rachunku w ciągu 2-3 dni roboczych.

Otrzymałem upomnienie i prośbę o dokonanie płatności, choć rachunek został przeze mnie uregulowany. Jak postąpić w tym przypadku?

Prosimy Cię o ponowne sprawdzenie danych i skontaktowanie się z naszym serwisem klienta w celu podania dokładnych informacji, kiedy dokonano obciążenia Twojej karty kredytowej.

Otrzymałem upomnienie i prośbę o dokonanie płatności, choć dokonałem całkowitego lub częściowego zwrotu wskazanego w upomnieniu zamówienia. Jak postąpić w tym przypadku?

Kwota otwartego rachunku nie może zostać zapisana natychmiast na dobro Twojego konta klienta. Następuje to dopiero w momencie, kiedy Twoja przesyłka zwrotna zostanie nam doręczona, co może potrwać do kilku dni. Jeśli nie posiadasz informacji dotyczących statusu Twojej przesyłki zwrotnej, czy też stanu Twojego konta klienta w zooplus prosimy o kontakt z serwisem klienta. Prosimy też o zachowanie rachunku za poniesione koszty nadania przesyłki zwrotnej do ewentualnego okazania.

Płatność i bezpieczeństwo

Jakie formy płatności oferuje zooplus?

Aktualne metody płatności na terenie Polski to: przelew natychmiastowy Dotpay, gotówka przy odbiorze (WAŻNE: Zdrowie naszych klientów, partnerów i usługodawców jest dla nas najważniejsze. Dlatego, aby zmniejszyć ryzyko infekcji i rozprzestrzeniania się wirusa COVID-19 (koronawirus), prosimy o korzystanie z opcji płatności gotówką przy dostawie jedynie wtedy, gdy nie mogą Państwo użyć innej metody płatności. Bezgotówkowe metody płatności będą obsługiwane priorytetowo), karta kredytowa (Visa lub Mastercard), przelew na konto bankowe lub płatność systemem PayPal. Nasz system pozwala na każdorazowe dokonanie wyboru metody płatności.

Dane konta do przelewu:

zooplus AG

Bank Pekao SA

Nr konta 75 1240 6074 1111 0010 4440 7497

Przy wyborze płatności przelewem prosimy przelać należną kwotę w ciągu 7 dni od złożenia zamówienia. W przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane. Prosimy zwrócić uwagę, że księgowanie płatności na naszym koncie może potrwać 1-2 dni roboczych.

Oferowane przez nas metody płatności są całkowicie chronione dzięki naszym wysokim standardom bezpieczeństwa. Wszystkie dane osobowe oraz dane karty kredytowej są kodowane i dodatkowo podlegają procesowi autoryzacji (zarówno podczas transferowania danych jak i zapisywania ich na naszym serwerze).

Dokonywanie płatności za pomocą karty kredytowej (Visa lub Mastercard). Kiedy następuje obciążenie karty kredytowej wysokością rachunku?

Po tym, jak przesyłka z zamówieniem opuści nasz magazyn. Twoja karta kredytowa zostnie obciążona wyskością rachunku w ciągu 2-3 dni roboczych.

Otrzymałem upomnienie i prośbę o dokonanie płatności, choć rachunek został przeze mnie uregulowany. Jak postąpić w tym przypadku?

Prosimy Cię o ponowne sprawdzenie danych i skontaktowanie się z naszym serwisem klienta w celu podania dokładnych informacji, kiedy dokonano obciążenia Twojej karty kredytowej.

Otrzymałem upomnienie i prośbę o dokonanie płatności, choć dokonałem całkowitego lub częściowego zwrotu wskazanego w upomnieniu zamówienia. Jak postąpić w tym przypadku?

Kwota otwartego rachunku nie może zostać zapisana natychmiast na dobro Twojego konta klienta. Następuje to dopiero w momencie, kiedy Twoja przesyłka zwrotna zostanie nam doręczona, co może potrwać do kilku dni. Jeśli nie posiadasz informacji dotyczących statusu Twojej przesyłki zwrotnej, czy też stanu Twojego konta klienta w zooplus prosimy o kontakt z serwisem klienta. Prosimy też o zachowanie rachunku za poniesione koszty nadania przesyłki zwrotnej do ewentualnego okazania.

Zwrot i wymiana

Co to jest adres zwrotny ?

Aby dokonać zwrotu przesyłki, w celu uzyskania niezbędnych informacji prosimy uprzednio skontaktować się z naszym serwisem klienta. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć wypełniony formularz zwrotny, znajdujący się przy rachunku.

Czy nadanie przesyłki zwrotnej jest ograniczone czasowo?

Jako klient zooplus możesz bez podania przyczyny dokonać zwrotu zamówionego, lecz nieużywanego towaru w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Aby dotrzymać terminu odwołania, musisz w podanym czasie odesłać towar lub zawiadomić nas o odwołaniu w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, wysyłając nam wiadomość e-mail. Po dotrzymaniu terminu odwołania, dokonamy odpowiedniej płatności zwrotnej, uwzględniając ewentualne zużycie towaru. Po otrzymaniu przez nas Twojej przesyłki zwrotnej umowa kupna zostaje rozwiązana i w ciągu 14 dni otrzymasz zwrot Twojej płatności.

Czy należy dokonać opłaty za nadanie przesyłki zwrotnej?

Zanim nadasz przesyłkę zwrotną, prosimy, koniecznie skontaktuj się uprzednio z naszym serwisem klienta. Nadanie przesyłki zwrotnej odbywa się na koszt własny. Koszty przesyłki zwrotnej zostaną zwrócone, w przypadku jeśli dostarczono artykuł inny od zamówionego, lub gdy przesłany towar dostaraczony został w stanie uszkodzonym. Prosimy o skontaktowanie się z serwisem klienta w celu uzyskania kodu zwrotnego. Niezbędny do nadania zwrotu formularz zwrotny dołączany jest do każdego rachunku.

W jakim przypadku, kiedy i jak otrzymam zwrot kosztów nadania przesyłki zwrotnej?

Jeśli otrzymałeś uszkodzony towar, prosimy koniecznie skontaktuj się z naszym serwisem klienta. Uszkodzony towar podlega pełnej refundacji włącznie z kosztami za nadanie przesyłki zwrotnej, etc. Prosimy skontaktuj się z naszym serwisem klienta w ciągu dwóch dni od otrzymania uszkodzonej przesyłki.

Refundacja kosztów nadania przesyłki zwrotnej następuje zgodnie ze standardem świadczonych usług przez odpowiednią partnerską firmę dostawczą. Nie ponosimy jednak kosztów dodatkowych za takie usługi jak nadanie przesyłki priorytetowej, ekspresowej lub kosztów dodatkowych za towary wielkogabarytowe. Artykuły duże lub ciężkie mogą w niektórych przypadkach zostać odebrane przez firmę GLS lub DPD bezpośrednio z Twojego domu. W tym celu prosimy skontaktowac się z naszym serwisem klienta.

Aby umożliwić nam sprawną refundację kosztów poniesionych przez Ciebie przy nadaniu przesyłki zwrotnej, prosimy poinformuj nas o ich wysokości, używając do tego formularza kontaktowego na naszej stronie .

Artykuł, który został zamówiony nie pasuje. Czy mogę dokonać zwrotu towaru?

Tak. Zooplus AG gwarantuje bezwarunkowe prawo zwrotu zamówionego, lecz nieużywanego towaru w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki, bez konieczności podawania przyczyny zwrotu. Aby dotrzymać terminu odwołania, musisz w podanym czasie odesłać towar lub zawiadomić nas o odwołaniu w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, wysyłając nam wiadomość e-mail. Wszystkie zakupione przez Ciebie artykuły, które nie pasują, możesz odesłać w ciągu 14 dni, ponosząc koszty za przesyłkę zwrotną.

Dlaczego otrzymałem/otrzymałam ponownie rachunek wraz z przesyłką zamienną, jeśli towar podlegający wymianie został już opłacony?

Jeżeli dokonujesz tylko wymiany towaru i uregulowałeś/uregulowałaś już rachunek pierwotny, Twoja karta kredytowa nie zostanie ponownie obciążona wysokością rachunku dołączonego do wymiany. W tym przypadku prosimy zignorować rachunek dołączony do wymiany.

Jeżeli cena artykułu podlegającego wymianie jest wyższa od ceny artykułu, który został zamówiony w ramach wymiany, Twoja należność wynikająca z różnicy cen zostanie zaksięgowana na dobro Twojego konta klienta. Kwotę tę możesz wykorzystać przy dokonywaniu płatności za kolejne zamówienie. Aby uzyskać więcej informacji na temat stanu Twojego konta klienta, skontaktuj się z naszym serwisem klienta.

Zwrot i wymiana

Co to jest adres zwrotny ?

Aby dokonać zwrotu przesyłki, w celu uzyskania niezbędnych informacji prosimy uprzednio skontaktować się z naszym serwisem klienta. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć wypełniony formularz zwrotny, znajdujący się przy rachunku.

Czy nadanie przesyłki zwrotnej jest ograniczone czasowo?

Jako klient zooplus możesz bez podania przyczyny dokonać zwrotu zamówionego, lecz nieużywanego towaru w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Aby dotrzymać terminu odwołania, musisz w podanym czasie odesłać towar lub zawiadomić nas o odwołaniu w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, wysyłając nam wiadomość e-mail. Po dotrzymaniu terminu odwołania, dokonamy odpowiedniej płatności zwrotnej, uwzględniając ewentualne zużycie towaru. Po otrzymaniu przez nas Twojej przesyłki zwrotnej umowa kupna zostaje rozwiązana i w ciągu 14 dni otrzymasz zwrot Twojej płatności.

Czy należy dokonać opłaty za nadanie przesyłki zwrotnej?

Zanim nadasz przesyłkę zwrotną, prosimy, koniecznie skontaktuj się uprzednio z naszym serwisem klienta. Nadanie przesyłki zwrotnej odbywa się na koszt własny. Koszty przesyłki zwrotnej zostaną zwrócone, w przypadku jeśli dostarczono artykuł inny od zamówionego, lub gdy przesłany towar dostaraczony został w stanie uszkodzonym. Prosimy o skontaktowanie się z serwisem klienta w celu uzyskania kodu zwrotnego. Niezbędny do nadania zwrotu formularz zwrotny dołączany jest do każdego rachunku.

W jakim przypadku, kiedy i jak otrzymam zwrot kosztów nadania przesyłki zwrotnej?

Jeśli otrzymałeś uszkodzony towar, prosimy koniecznie skontaktuj się z naszym serwisem klienta. Uszkodzony towar podlega pełnej refundacji włącznie z kosztami za nadanie przesyłki zwrotnej, etc. Prosimy skontaktuj się z naszym serwisem klienta w ciągu dwóch dni od otrzymania uszkodzonej przesyłki.

Refundacja kosztów nadania przesyłki zwrotnej następuje zgodnie ze standardem świadczonych usług przez odpowiednią partnerską firmę dostawczą. Nie ponosimy jednak kosztów dodatkowych za takie usługi jak nadanie przesyłki priorytetowej, ekspresowej lub kosztów dodatkowych za towary wielkogabarytowe. Artykuły duże lub ciężkie mogą w niektórych przypadkach zostać odebrane przez firmę GLS lub DPD bezpośrednio z Twojego domu. W tym celu prosimy skontaktowac się z naszym serwisem klienta.

Aby umożliwić nam sprawną refundację kosztów poniesionych przez Ciebie przy nadaniu przesyłki zwrotnej, prosimy poinformuj nas o ich wysokości, używając do tego formularza kontaktowego na naszej stronie .

Artykuł, który został zamówiony nie pasuje. Czy mogę dokonać zwrotu towaru?

Tak. Zooplus AG gwarantuje bezwarunkowe prawo zwrotu zamówionego, lecz nieużywanego towaru w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki, bez konieczności podawania przyczyny zwrotu. Aby dotrzymać terminu odwołania, musisz w podanym czasie odesłać towar lub zawiadomić nas o odwołaniu w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, wysyłając nam wiadomość e-mail. Wszystkie zakupione przez Ciebie artykuły, które nie pasują, możesz odesłać w ciągu 14 dni, ponosząc koszty za przesyłkę zwrotną.

Dlaczego otrzymałem/otrzymałam ponownie rachunek wraz z przesyłką zamienną, jeśli towar podlegający wymianie został już opłacony?

Jeżeli dokonujesz tylko wymiany towaru i uregulowałeś/uregulowałaś już rachunek pierwotny, Twoja karta kredytowa nie zostanie ponownie obciążona wysokością rachunku dołączonego do wymiany. W tym przypadku prosimy zignorować rachunek dołączony do wymiany.

Jeżeli cena artykułu podlegającego wymianie jest wyższa od ceny artykułu, który został zamówiony w ramach wymiany, Twoja należność wynikająca z różnicy cen zostanie zaksięgowana na dobro Twojego konta klienta. Kwotę tę możesz wykorzystać przy dokonywaniu płatności za kolejne zamówienie. Aby uzyskać więcej informacji na temat stanu Twojego konta klienta, skontaktuj się z naszym serwisem klienta.

Kupony i programy rabatowe

Jakie kupony i programy rabatowe oferuje zooplus?

Szczegółowe informacje na temat rabatów i programów bonusowych znajdziesz w rubryce Kupony, rabaty, zniżki.

Jak zrealizować kupon rabatowy?

Jak zrealizować kupon - krok po kroku:Po kliknięciu na "Koszyk", pojawi się przegląd listy artykułów włożonych do koszyka. Pod listą artykułów, w widocznym aktywnym okienku "kod promocyjny" należy wpisać kod kuponu rabatowego i następnie aktywować. Aby uniknąć komplikacji przy realizacji kuponu, należy wpisać dokładnie jego kod z uwzględnieniem formatu znaków tworzących kod. Jeżeli pod Twoją listą zakupów nie pojawiło się aktywne okno "kod promocyjny", najprawdopodobniej w zamówieniu został zrealizowany już inny rabat. Możesz usunąć wprowadzony rabat klikając przycisk "Anuluj kupon" i następnie wprowadzić nowy, wybrany przez Ciebie kupon rabatowy.

Czy można w jednym zamówieniu zrealizować więcej niż jeden rabat?

W każdym zamówieniu można zrealizować wyłącznie jeden kupon lub program rabatowy.

Czy kupon rabatowy można zamienić na gotówkę?

Kuponu rabatowego nie można zamienić na gotówkę ani zrealizować go we wcześniejszych zamówieniach.

Czy można zakupić kupon rabatowy zooplus?

Przykro nam, ale obecnie nie ma możlwiości zakupienia kuponów na prezent.

Uwaga: Podczas jednego zamówienia można zrealizować tylko jeden kupon. Dlatego wybierz wartość kuponu, którą obdarowany przez Ciebie w pełni wykorzysta. Niewykorzystane sumy przepadają! Dlatego jeśli nie wiesz, czego potrzebuje obdarowywany przez Ciebie, podaruj lepiej dwa kupony, każdy o wartości 200 zł, zamiast jednego o wartości 400 zł.

Kupony i programy rabatowe

Jakie kupony i programy rabatowe oferuje zooplus?

Szczegółowe informacje na temat rabatów i programów bonusowych znajdziesz w rubryce Kupony, rabaty, zniżki.

Jak zrealizować kupon rabatowy?

Jak zrealizować kupon - krok po kroku:Po kliknięciu na "Koszyk", pojawi się przegląd listy artykułów włożonych do koszyka. Pod listą artykułów, w widocznym aktywnym okienku "kod promocyjny" należy wpisać kod kuponu rabatowego i następnie aktywować. Aby uniknąć komplikacji przy realizacji kuponu, należy wpisać dokładnie jego kod z uwzględnieniem formatu znaków tworzących kod. Jeżeli pod Twoją listą zakupów nie pojawiło się aktywne okno "kod promocyjny", najprawdopodobniej w zamówieniu został zrealizowany już inny rabat. Możesz usunąć wprowadzony rabat klikając przycisk "Anuluj kupon" i następnie wprowadzić nowy, wybrany przez Ciebie kupon rabatowy.

Czy można w jednym zamówieniu zrealizować więcej niż jeden rabat?

W każdym zamówieniu można zrealizować wyłącznie jeden kupon lub program rabatowy.

Czy kupon rabatowy można zamienić na gotówkę?

Kuponu rabatowego nie można zamienić na gotówkę ani zrealizować go we wcześniejszych zamówieniach.

Czy można zakupić kupon rabatowy zooplus?

Przykro nam, ale obecnie nie ma możlwiości zakupienia kuponów na prezent.

Uwaga: Podczas jednego zamówienia można zrealizować tylko jeden kupon. Dlatego wybierz wartość kuponu, którą obdarowany przez Ciebie w pełni wykorzysta. Niewykorzystane sumy przepadają! Dlatego jeśli nie wiesz, czego potrzebuje obdarowywany przez Ciebie, podaruj lepiej dwa kupony, każdy o wartości 200 zł, zamiast jednego o wartości 400 zł.

Ogólne pytania

Do kogo zwrócić się ze specjalnym pytaniem dotyczącym wybranego produktu?

W tym celu zapraszamy do skontaktowania się z naszym serwisem klienta za pomocą formularza kontaktowego na naszej stronie www. Twoje pytanie zostanie tak szybko jak to możliwe opracowane przez jednego z ekspertów z działu marketingu.

Produkt, który chcę zamówić jest obecnie niedostępny. Kiedy mogę złożyć ponowne zamówienie?

Jeżeli wybrany przez Ciebie produkt jest chwilowo niedostępny, chętnie poinformujemy Cię o jego ponownym pojawieniu się w naszym magazynie. Po kliknięciu ikonki "Termin dostawy", wprowadź swój adres e-mail i akceptuj zgodę na otrzymanie informacji elektronicznej na podany adres. Jak tylko artykuł pojawi się ponownie w magazynie, otrzymasz automatyczną wiadomość e-mail, informującą Cię o możliwości złożenia zamówienia na ten artykuł.

Gdzie można uzyskać informacje na temat ofert specjalnych w zooplus?

Najlepszą drogą do informacji dotyczących aktualnych ofert i akcji specjalnych zooplus jest prenumerata newslettera zooplus. Newsletter wysyłany jest cyklicznie i informuje o atrakcyjnych ofertach oraz promocjach, zawierających gratisowe artykuły, jak również zawiadamia o wprowadzeniu do asortymentu nowych produktów. W celu uzyskania informacji, jak zaprenumerować newsletter kliknij tutaj.

Jeżeli jesteś poraz pierwszy na naszej stronie, możesz abonować newsletter po zarejestrowaniu się jako nowy klient w czasie dokonywania pierwszego zamówienia.

Jak długo trwają specjalne akcje promocyjne??

Oferty specjalne trwają zwykle do wyczerpania zapasów, jednakże zastrzegamy sobie w tym czasie możliwość zmiany ceny sprzedaży. Wszystkie artykuły (w tym artykuły objęte ofertami specjalnymi) można zamawiać wyłącznie w ilościach detalicznych. W niektórych przypadkach ilość ta jest ściśle ograniczona (np. do zakupu 1 - 2 sztuk określonego produktu). Ma to na celu stworzenie wszystkim klientom możliwości nabycia produktu.

Czy zooplus oferuje bezpłatne próbki karm?

Zooplus oferuje okazyjnie bezpłatne próbki niektórych specyficznych karm. Najlepszą drogą uzyskania informacji na temat akcji promocyjnych i ofert jest abonament internetowego biuletynu zooplus.

Dane osobowe

Nie pamiętam hasła, co robić?

Prosimy wpisać adres e-mail, którego użyłeś w czasie pierwszej rejestracji. Na podany adres e-mail wyślemy informację zawierającą niezbędne do zameldowania się hasło.

Uwaga: Twoje obecne hasło jest zakodowane w naszym systemie. Udzielenie informacji telefonicznej dotyczącej zapomnianego hasła nie jest możliwe.

Czy moje dane osobowe są chronione?

Ochrona danych osobowych i Twojej prywatności to najwyższy priorytet naszej firmy. Stosujemy wszystkie środki ostrożności w celu zabezpieczenia danych, tak aby każdy nasz klient czuł się absolutnie pewnie w czasie korzystania z usług naszego online sklepu www.zooplus.pl. Dotyczy to zarówno procesu dokonywania płatności jak również powierzonych nam danych osobowych. Ucieszy nas niezmiernie możliwość udzielenia Ci dalszych informacji dotyczących naszych wysokich standardów bezpieczeństwa. W tym celu prosimy o kontakt z naszym serwisem klienta .

Czy sklep zooplus znajduje się w pobliżu mojego miejsca zamieszkania?

Zooplus prowadzi wyłącznie sprzedaż artykułów online; dzięki temu jesteśmy do Twojej dyspozycji przez 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę. Zapraszamy na stronę www.zooplus.pl

Ogólne pytania

Do kogo zwrócić się ze specjalnym pytaniem dotyczącym wybranego produktu?

W tym celu zapraszamy do skontaktowania się z naszym serwisem klienta za pomocą formularza kontaktowego na naszej stronie www. Twoje pytanie zostanie tak szybko jak to możliwe opracowane przez jednego z ekspertów z działu marketingu.

Produkt, który chcę zamówić jest obecnie niedostępny. Kiedy mogę złożyć ponowne zamówienie?

Jeżeli wybrany przez Ciebie produkt jest chwilowo niedostępny, chętnie poinformujemy Cię o jego ponownym pojawieniu się w naszym magazynie. Po kliknięciu ikonki "Termin dostawy", wprowadź swój adres e-mail i akceptuj zgodę na otrzymanie informacji elektronicznej na podany adres. Jak tylko artykuł pojawi się ponownie w magazynie, otrzymasz automatyczną wiadomość e-mail, informującą Cię o możliwości złożenia zamówienia na ten artykuł.

Gdzie można uzyskać informacje na temat ofert specjalnych w zooplus?

Najlepszą drogą do informacji dotyczących aktualnych ofert i akcji specjalnych zooplus jest prenumerata newslettera zooplus. Newsletter wysyłany jest cyklicznie i informuje o atrakcyjnych ofertach oraz promocjach, zawierających gratisowe artykuły, jak również zawiadamia o wprowadzeniu do asortymentu nowych produktów. W celu uzyskania informacji, jak zaprenumerować newsletter kliknij tutaj.

Jeżeli jesteś poraz pierwszy na naszej stronie, możesz abonować newsletter po zarejestrowaniu się jako nowy klient w czasie dokonywania pierwszego zamówienia.

Jak długo trwają specjalne akcje promocyjne??

Oferty specjalne trwają zwykle do wyczerpania zapasów, jednakże zastrzegamy sobie w tym czasie możliwość zmiany ceny sprzedaży. Wszystkie artykuły (w tym artykuły objęte ofertami specjalnymi) można zamawiać wyłącznie w ilościach detalicznych. W niektórych przypadkach ilość ta jest ściśle ograniczona (np. do zakupu 1 - 2 sztuk określonego produktu). Ma to na celu stworzenie wszystkim klientom możliwości nabycia produktu.

Czy zooplus oferuje bezpłatne próbki karm?

Zooplus oferuje okazyjnie bezpłatne próbki niektórych specyficznych karm. Najlepszą drogą uzyskania informacji na temat akcji promocyjnych i ofert jest abonament internetowego biuletynu zooplus.

Dane osobowe

Nie pamiętam hasła, co robić?

Prosimy wpisać adres e-mail, którego użyłeś w czasie pierwszej rejestracji. Na podany adres e-mail wyślemy informację zawierającą niezbędne do zameldowania się hasło.

Uwaga: Twoje obecne hasło jest zakodowane w naszym systemie. Udzielenie informacji telefonicznej dotyczącej zapomnianego hasła nie jest możliwe.

Czy moje dane osobowe są chronione?

Ochrona danych osobowych i Twojej prywatności to najwyższy priorytet naszej firmy. Stosujemy wszystkie środki ostrożności w celu zabezpieczenia danych, tak aby każdy nasz klient czuł się absolutnie pewnie w czasie korzystania z usług naszego online sklepu www.zooplus.pl. Dotyczy to zarówno procesu dokonywania płatności jak również powierzonych nam danych osobowych. Ucieszy nas niezmiernie możliwość udzielenia Ci dalszych informacji dotyczących naszych wysokich standardów bezpieczeństwa. W tym celu prosimy o kontakt z naszym serwisem klienta .

Czy sklep zooplus znajduje się w pobliżu mojego miejsca zamieszkania?

Zooplus prowadzi wyłącznie sprzedaż artykułów online; dzięki temu jesteśmy do Twojej dyspozycji przez 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę. Zapraszamy na stronę www.zooplus.pl

Newsletter

Czym jest newsletter zooplus?

Newsletter zooplus to najprostszy sposób otrzymywania informacji o aktualnych, atrakcyjnych ofertach oraz promocjach zawierających gratisowe artykuły, oraz o pojawieniu się w asortymencie nowych produktów. Newsletter jest bezpłatny, wysyłamy go periodycznie. Dostępny jest w następujących kategoriach tematycznych: pies, kot, małe zwierzeta, ptaki i ryby.

Jak mogę zaprenumerować newsletter zooplus?

Wybrane przez Ciebie newslettery możesz zaprenumerować, logując się w "mój zooplus" i odwiedzając "Newsletter i oferty" w dziale Zakupy z głową. Jeżeli nie posiadasz konta klienta w zooplus, możesz zgłosić chęć otrzymywania wybranych przez Ciebie newsletterów klikając tutaj. Wpisz do aktywnego okienka swój adres e-mail, zaznacz, który biuletyn chcesz prenumerować i następnie kliknij przycisk .

Aby ochronić Twoją skrzynkę e-mail przed napływem niepożądanych wiadomości e-mail, po zarejstrowaniu się otrzymasz od nas wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie rejestracji. Aby potwierdzić subskrybcję, należy bezpośrednio kliknąć na zamieszczony w wiadomości link..

Jak mogę zrezygnować z prenumeraty newslettera?

Pod każdym biuletynem, który otrzymasz, znajduje się link, po kliknięciu którego możesz bezpośrednio zrezygnować z abonamentu biuletynu.

Rezygnację z abonamentu możesz przeprowadzić zmieniając ustawienia w "Mój zooplus":

  1. Zaloguj się w Mój zooplus.
  2. Wejdź do rubryki Newsletter i oferty w dziale Zakupy z głową.
  3. Wybierz opcję nieaktywny dla newslettera, z prenumeraty którego chcesz zrezygnować.
  4. Potwierdź zmiany klikając przycisk Aktualizuj.

Newsletter

Czym jest newsletter zooplus?

Newsletter zooplus to najprostszy sposób otrzymywania informacji o aktualnych, atrakcyjnych ofertach oraz promocjach zawierających gratisowe artykuły, oraz o pojawieniu się w asortymencie nowych produktów. Newsletter jest bezpłatny, wysyłamy go periodycznie. Dostępny jest w następujących kategoriach tematycznych: pies, kot, małe zwierzeta, ptaki i ryby.

Jak mogę zaprenumerować newsletter zooplus?

Wybrane przez Ciebie newslettery możesz zaprenumerować, logując się w "mój zooplus" i odwiedzając "Newsletter i oferty" w dziale Zakupy z głową. Jeżeli nie posiadasz konta klienta w zooplus, możesz zgłosić chęć otrzymywania wybranych przez Ciebie newsletterów klikając tutaj. Wpisz do aktywnego okienka swój adres e-mail, zaznacz, który biuletyn chcesz prenumerować i następnie kliknij przycisk .

Aby ochronić Twoją skrzynkę e-mail przed napływem niepożądanych wiadomości e-mail, po zarejstrowaniu się otrzymasz od nas wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie rejestracji. Aby potwierdzić subskrybcję, należy bezpośrednio kliknąć na zamieszczony w wiadomości link..

Jak mogę zrezygnować z prenumeraty newslettera?

Pod każdym biuletynem, który otrzymasz, znajduje się link, po kliknięciu którego możesz bezpośrednio zrezygnować z abonamentu biuletynu.

Rezygnację z abonamentu możesz przeprowadzić zmieniając ustawienia w "Mój zooplus":

  1. Zaloguj się w Mój zooplus.
  2. Wejdź do rubryki Newsletter i oferty w dziale Zakupy z głową.
  3. Wybierz opcję nieaktywny dla newslettera, z prenumeraty którego chcesz zrezygnować.
  4. Potwierdź zmiany klikając przycisk Aktualizuj.

Programy bonusowe

Czym jest program bonusowy zooplus?

W ramach programu bonusowego każdy, składający zamówienia klient zooplus nagradzany jest punktami bonusowymi. W ten sposób dziękujemy klientom za to, iż pozostają naszymi klientami. Jako klient korzystasz podwójnie: dokonujesz oszczędnych zakupów dobrych jakościowo karm i akcesoriów dla zwierząt a przy okazji zbierasz punkty bonusowe z możliwością zrealizowania ich w specjalnym sklepie z premiami. W celu uzyskania dalszych informacji na ten temat kliknij tutaj.

Czy, aby wziąć udział w programie bonusowym należy się zarejestrować?

Rejestracja nie jest konieczna. Tak szybko jak tylko dokonasz płatności za swoje pierwsze zamówienie zaczynasz automatycznie zbierać punkty bonusowe zooplus. W celu uzyskania dalszych informacji na temat programu kliknij tutaj .

W jaki sposób gromadzę punkty bonusowe zooplus?

Punkty bonusowe zooplus otrzymujesz automatycznie po zrealizowaniu płatności za każde dokonane zamówienie. Za każde 4 złote wartości zakupów naliczany jest 1 punkt zooplus. W celu uzyskania dalszych informacji na temat tego programu kliknij tutaj.

Co mogę zrobić z moimi punktami bonusowymi?

Punkty bonusowe możesz zrealizować w sklepie z premiami, wymieniając je na wybrany w tym sklepie produkt - premię. W celu zapoznania się z aktualnym asortymentem sklepu z premiami kliknij tutaj.

Czy mogę wypłacić równowartość zgromadzonych punktów bonusowych?

Niestety nie ma możliwości wypłacenia równowartości zgromadzonych punktów bonusowych zooplus. Punkty te mogą zostać wymienione jedynie na wybrany w sklepie z premiami produkt - premię. W celu uzyskania szczegółowych informacji dotyczących zasad zdobywania i realizacji punktów zooplus, zapraszamy do zapoznania się z warunkami uczestnictwa w programie.

Czy mogę połączyć punkty bonusowe przypisane różnym kontom klienta?

Niestety nie możliwości sumowania punktów zooplus zgromadzonych na różnych kontach klienta. W sklepie z premiami możesz jednorazowo zrealizować punkty zgromadzone wyłącznie na jednym koncie klienta. Z tego względu bardzo ważne jest dokonywanie zakupów zawsze z tego samego konta klienta. Punktów bonusowych nie można przenosić z jednego konta na inne..

Gdzie uzyskam informację dotyczącą ilości zebranych przeze mnie punktów bonusowych?

Stan uzbieranych przez Ciebie punktów bonusowych możesz sprawdzić w każdej chwili online, logując się w mój zooplus i następnie odwiedzając rubrykę Państwa konto punktowe.

Programy bonusowe

Czym jest program bonusowy zooplus?

W ramach programu bonusowego każdy, składający zamówienia klient zooplus nagradzany jest punktami bonusowymi. W ten sposób dziękujemy klientom za to, iż pozostają naszymi klientami. Jako klient korzystasz podwójnie: dokonujesz oszczędnych zakupów dobrych jakościowo karm i akcesoriów dla zwierząt a przy okazji zbierasz punkty bonusowe z możliwością zrealizowania ich w specjalnym sklepie z premiami. W celu uzyskania dalszych informacji na ten temat kliknij tutaj.

Czy, aby wziąć udział w programie bonusowym należy się zarejestrować?

Rejestracja nie jest konieczna. Tak szybko jak tylko dokonasz płatności za swoje pierwsze zamówienie zaczynasz automatycznie zbierać punkty bonusowe zooplus. W celu uzyskania dalszych informacji na temat programu kliknij tutaj .

W jaki sposób gromadzę punkty bonusowe zooplus?

Punkty bonusowe zooplus otrzymujesz automatycznie po zrealizowaniu płatności za każde dokonane zamówienie. Za każde 4 złote wartości zakupów naliczany jest 1 punkt zooplus. W celu uzyskania dalszych informacji na temat tego programu kliknij tutaj.

Co mogę zrobić z moimi punktami bonusowymi?

Punkty bonusowe możesz zrealizować w sklepie z premiami, wymieniając je na wybrany w tym sklepie produkt - premię. W celu zapoznania się z aktualnym asortymentem sklepu z premiami kliknij tutaj.

Czy mogę wypłacić równowartość zgromadzonych punktów bonusowych?

Niestety nie ma możliwości wypłacenia równowartości zgromadzonych punktów bonusowych zooplus. Punkty te mogą zostać wymienione jedynie na wybrany w sklepie z premiami produkt - premię. W celu uzyskania szczegółowych informacji dotyczących zasad zdobywania i realizacji punktów zooplus, zapraszamy do zapoznania się z warunkami uczestnictwa w programie.

Czy mogę połączyć punkty bonusowe przypisane różnym kontom klienta?

Niestety nie możliwości sumowania punktów zooplus zgromadzonych na różnych kontach klienta. W sklepie z premiami możesz jednorazowo zrealizować punkty zgromadzone wyłącznie na jednym koncie klienta. Z tego względu bardzo ważne jest dokonywanie zakupów zawsze z tego samego konta klienta. Punktów bonusowych nie można przenosić z jednego konta na inne..

Gdzie uzyskam informację dotyczącą ilości zebranych przeze mnie punktów bonusowych?

Stan uzbieranych przez Ciebie punktów bonusowych możesz sprawdzić w każdej chwili online, logując się w mój zooplus i następnie odwiedzając rubrykę Państwa konto punktowe.

Program partnerski

Jak funkcjonuje Program partnerski?

Biorąc udział w Programie partnerskim zooplus, możesz zarabiać pieniądze, odsyłając gości odwiedzających Twoją stronę do naszego sklepu online. Wystarczy, że umieścisz na Twojej stronie www: logo zooplus, button i/lub banner. Jeśli klienci zakupią produkt w naszym sklepie wchodząc na stronę zooplus poprzez Twoją stronę www, otrzymasz od nas prowizję w wysokości 3% od dokonanego przez nich zakupu netto. Prowizja jest wypłacana w cyklu kwartalnym. Udział w programie jest całkowicie dobrowolny i nie pociąga za sobą żadnego ryzyka.

Aby wziąć udział w programie partnerskim, należy się uprzednio zarejestrować na AWIN (dawniej Zanox).

Jak funkcjonuje program "Poleć nas znajomemu"?

Jako nasz klient jesteś naszym najlepszym i najbardziej wiarygodnym krytykiem. Jeśli jesteś zadowolony z naszych produktów oraz usług, możesz o tym poinformować Twoich przyjaciół. Wyślij do znajomego maila polecającego zooplus, wraz z kuponem 10% na pierwsze zakupy w zooplus. Pomyślne zwerbowanie przyjaciela na naszego klienta, zostanie przez nas wynagrodzone! Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.

Jeżeli nie znalazłeś/znalazłaś tutaj odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie, prosimy skontaktuj się z naszym serwisem klienta wysyłając wiadomość e-mail, używając w tym celu formularza kontaktowego.

Program partnerski

Jak funkcjonuje Program partnerski?

Biorąc udział w Programie partnerskim zooplus, możesz zarabiać pieniądze, odsyłając gości odwiedzających Twoją stronę do naszego sklepu online. Wystarczy, że umieścisz na Twojej stronie www: logo zooplus, button i/lub banner. Jeśli klienci zakupią produkt w naszym sklepie wchodząc na stronę zooplus poprzez Twoją stronę www, otrzymasz od nas prowizję w wysokości 3% od dokonanego przez nich zakupu netto. Prowizja jest wypłacana w cyklu kwartalnym. Udział w programie jest całkowicie dobrowolny i nie pociąga za sobą żadnego ryzyka.

Aby wziąć udział w programie partnerskim, należy się uprzednio zarejestrować na AWIN (dawniej Zanox).

Jak funkcjonuje program "Poleć nas znajomemu"?

Jako nasz klient jesteś naszym najlepszym i najbardziej wiarygodnym krytykiem. Jeśli jesteś zadowolony z naszych produktów oraz usług, możesz o tym poinformować Twoich przyjaciół. Wyślij do znajomego maila polecającego zooplus, wraz z kuponem 10% na pierwsze zakupy w zooplus. Pomyślne zwerbowanie przyjaciela na naszego klienta, zostanie przez nas wynagrodzone! Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.

Jeżeli nie znalazłeś/znalazłaś tutaj odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie, prosimy skontaktuj się z naszym serwisem klienta wysyłając wiadomość e-mail, używając w tym celu formularza kontaktowego.