- Podziel się swoimi osobistymi doświadczeniami z produktem zakupionym w naszym sklepie. Opisz zarówno jego zalety, jak i wady.
- Szczególnie pomocne są rady dotyczące codziennego użytkowania produktu.
- Informacje o rasie i wieku Twojego pupila umożliwią innym klientom prawidłową interpretację osobistych doświadczeń.
Co nie powinno znaleźć się w dobrej ocenie produktu?
- Pytania dotyczące produtków lub naszej strony internetowej. W tym przypadku skontaktuj się z naszym Serwisem Obsługi Klienta.
- Wyzwiska w każdej formie.
- Numery telefonu, adresy, adresy e-mail lub adresy stron internetowych.
- Ogólne uwagi dotyczące naszego serwisu, dyspozycyjności i innych usług naszego serwisu. W takim przypadku skorzystaj z naszego formularza kontaktowego.
- Dyskusje na temat oceny produktu dodanej przez innych klientów.
- Komentarze dotyczące hodowli i żywienia. W tym celu odwiedź nasz Magazyn o zwierzętach.
Oceny, w których liczba punktów jest jednoznacznie sprzeczna z treścią opinii, nie zostaną opublikowane.
Jeśli skorzystasz z naszych wskazówek, Twoja ocena produktu z pewnością pomoże innym klientom w podjęciu prawidłowej decyzji o zakupie danego produktu.
W jaki sposób tworzone i obsługiwane są opinie w naszym sklepie?
Aby pomóc naszym klientom w podjęciu decyzji o zakupie, chcemy dać im możliwość skorzystania z jak największej liczby opinii innych konsumentów. Oznacza to, że nie tylko zalogowani klienci mogą oceniać produkty, ale także goście. W ten sposób dajemy każdemu szansę wyrażenia swojej opinii na temat produktu, niezależnie od tego, czy kupił go od nas, czy nie.
Recenzje są sortowane w porządku chronologicznym, dzięki czemu zawsze wyświetlane są najnowsze opinie. Późniejsza edycja recenzji nie jest możliwa z przyczyn technicznych. Jeśli chcesz usunąć swój komentarz, chętnie to zrobimy. Wystarczy skontaktować się z naszym działem obsługi klienta: w tym celu możesz skorzystać z naszej infolinii lub formularza kontaktowego.
Publikujemy pozytywne i negatywne opinie. Zastrzegamy sobie jednak prawo do niepublikowania recenzji lub usunięcia ich w dowolnym momencie bez podania przyczyny. Ma to zastosowanie w szczególności w przypadku oczywiście nieprawidłowych lub nieistotnych opinii (np. spamu lub fałszywych opinii) i/lub w przypadku naruszenia praw osób trzecich (np. praw autorskich i/lub dóbr osobistych).
Recenzje produktów, które opisują obrażenia lub ryzyko obrażeń u zwierząt, nie będą publikowane. Jeśli taka sytuacja miała miejsce, prosimy o bezpośredni kontakt z Działem Obsługi Klienta za pośrednictwem formularza kontaktowego. Bezpośredni kontakt i dokładna analiza okoliczności są niezbędne do dokładnego monitorowania konkretnych przypadków.
Przesyłając treści na naszą stronę, oświadczasz, że:
- Jesteś wyłącznym autorem i właścicielem praw autorskich.
- Twoja recenzja produktu staje się własnością zooplus. Udzielasz zooplus nieograniczonej czasowo i terytorialnie licencji na dalsze nieodpłatne wykorzystywanie i publikowanie Twojej recenzji w mediach online i offline.
- Użytkownik wyraża zgodę na przechowywanie podanych przez niego danych do celów publikacji i ewentualnych zapytań związanych z recenzją. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych użytkownika można znaleźć w naszej polityce prywatności.
Użytkownik gwarantuje ponadto, że nie będzie przesyłać treści, które:
- Są znane użytkownikowi jako fałszywe, niedokładne lub wprowadzające w błąd.
- Naruszają prawa autorskie, patenty, znaki towarowe, tajemnice handlowe lub prawa do prywatności osób trzecich.
- Naruszają jakiekolwiek przepisy prawa, regulacje lub zasady (w tym między innymi zasady kontroli eksportu, ochrony konsumentów, nieuczciwej konkurencji, równych szans i reklamy wprowadzającej w błąd).
- Jest lub może być zniesławiająca, oszczercza, podburzająca, dyskryminująca ze względu na religię lub pochodzenie etniczne, grożąca lub nękająca jakąkolwiek osobę fizyczną, spółkę lub firmę;
- Zawiera wirusy komputerowe, robaki lub inne potencjalnie szkodliwe programy lub pliki komputerowe.
Użytkownik zgadza się bronić, zabezpieczać i chronić firmę zooplus (i jej podmioty stowarzyszone) przed wszelkimi roszczeniami, żądaniami, odszkodowaniami i wynikowymi szkodami wszelkiego rodzaju, znanymi lub nieznanymi, w tym uzasadnionymi kosztami obsługi prawnej, wynikającymi z nieprzestrzegania przez użytkownika gwarancji określonych powyżej lub naruszenia przez użytkownika jakiegokolwiek prawa lub naruszenia praw osób trzecich.
Zooplus może zmienić niniejsze warunki w dowolnym momencie. W takim przypadku opublikujemy nową wersję na naszej stronie internetowej tak szybko, jak to możliwe.