Regulamin sklepu

---

Wersja PDF | Drukuj


1. Zakres ważności regulaminu

Niniejszy regulamin dotyczy wszystkich zamówień zawartych pomiędzy firmą zooplus AG, Sonnenstraße 15, D-80331 München (zwaną poniżej zooplus) i jej Klientami w sklepie internetowym www.zooplus.pl.

2. Przebieg procesu zamówienia, umowa kupna, limity zamówienia

  1. Przebieg procesu zamówienia

    • zooplus oferuje swoim Klientom szeroką gamę produktów dla zwierząt domowych. Klient, klikając na produkt lub opis produktu, przechodzi do strony ze szczegółami dotyczącymi np. rodzaju, wielkości lub smaku. Produkt jest umieszczany w wirtualnym koszyku poprzez podanie żądanej ilości i kliknięcie na symbol koszyka zakupów.
    • Klikając na przycisk "Twój koszyk", wyświetlany w prawym górnym rogu sklepu, Klient przechodzi do strony, na której może w dowolnym momencie sprawdzić produkty w wirtualnym koszyku i w razie potrzeby dokonać zmian.
    • Jeśli Klient chce sfinalizować zamówienie, przechodzi dalej, klikając na przycisk "do zamówienia/kasy". Zarejestrowani Klienci mogą podać tutaj swój adres e-mail i hasło, aby skorzystać z zapisanych informacji w celu realizacji zamówienia. Alternatywnie Klient może zarejestrować się jako nowy użytkownik albo kontynuować zakup bez konieczności rejestracji. W takim wypadku Klient musi w następnym kroku podać swój adres i dane do rachunku.
    • Następnie, klikając na przycisk "Dalej", Klient przechodzi do przedostatniej strony "Podgląd", na której znajdują się wszystkie szczegóły dotyczące zamówienia (w tym ustawowy podatek VAT), dostawy i kosztów przesyłki.
    • Zamówienie zostaje odesłane poprzez kliknięcie przycisku "Wyślij zamówienie". Oznacza to, że wiążąca oferta kupna została złożona.
  2. Umowa kupna

    Przedstawienie asortymentu w sklepie zooplus służy jako ilustracja i nie stanowi wiążącej oferty sprzedaży. Klient składa wiążącą ofertę kupna poprzez sfinalizowanie procesu zamówienia i kliknięcie na przycisk "Wyślij zamówienie". Wówczas Klient otrzymuje automatyczne potwierdzenie na podany adres e-mail (tzw. potwierdzenie zamówienia). To potwierdzenie zamówienia nie jest jeszcze zawiązaniem umowy. Zawarcie umowy kupna z zooplus następuje w momencie, gdy zooplus przyjmie zamówienie klienta, wysyłając zamówiony towar i potwierdzając to drugim e-mailem (potwierdzenie wysyłki).

  3. Limity zamówienia

    Produkty sprzedawane są wyłącznie w ilościach detalicznych. Oferta zooplus kierowana jest do osób, które są w wieku umożliwiającym im zdolność do czynności prawnych.

3. Ceny i koszty przesyłki

  1. Ceny

    Wszystkie ceny zawierają podatek VAT i pozostałe elementy składowe, dodatkowo doliczone mogą zostać koszty przesyłki. Dla Klientów z Szwajcarii wszystkie ceny są cenami netto, to znaczy nie zawierają ani niemieckiego, ani szwajcarskiego podatku VAT. Podatek VAT, który może mieć zastosowanie zgodnie ze szwajcarskim prawem w przypadku importu dóbr do Szwajcarii, powinien zostać zgłoszony do odpowiedniego organu podatkowego przez Klienta w momencie dostawy lub zwrotu.

  2. Koszty przesyłki

    Minimalna wartość zamówienia to 49 zł (bez kosztów przesyłki). Na terenie Polski koszty przesyłki są darmowe przy zamówieniach o wartości od 99 zł. Przy zamówieniach o wartości poniżej 99 zł cena przesyłki wynosi 10 zł. Jest to niezależne od wagi paczek i ich liczby. Towary dostarczamy tylko na terenie Polski.

4. Dostawa

zooplus dostarcza swoje towary tylko do konsumentów. Dotyczy to wszystkich krajów z wyjątkiem Niemiec.

Jeśli w ofercie nie jest podane inaczej, czas dostawy wynosi do 3 do 5 dni roboczych. Informacja o dostawie i kosztach przesyłki dostępna jest tutaj.

W przypadku, gdy nie wszystkie produkty dostępne są w magazynie, zooplus zastrzega sobie prawo do zorganizowania na własny koszt częściowej dostawy, o ile Klient akceptuje takie rozwiązanie.

W przypadku, gdy zooplus nie z własnej winy nie jest w stanie dostarczyć zamówionych produktów, ponieważ nie może ich już otrzymać od dostawcy, zooplus może wypowiedzieć umowę. Wówczas zooplus powinien niezwłocznie poinformować o tym fakcie Klienta i zaproponować podobny produkt. Jeśli jednak nie ma podobnych produktów w ofercie lub też Klient nie życzy sobie zamiany produktu, zooplus zobowiązany jest do niezwłocznego zwrotu płatności. Dostawy wewnątrz Unii Europejskiej nie podlegają obowiązkowi celnemu. W przypadku dostaw do krajów pozaunijnych, w szczególności Szwajcarii, obowiązek celny, podatkowy oraz inne mają zastosowanie i dopełnienie ich leży po stronie Klienta.

Jeśli doręczony towar został uszkodzony podczas transportu, Klient powinien niezwłocznie skontaktować się z Serwisem Klienta zooplus. zooplus ma wówczas możliwość reklamacji towaru u podmiotu świadczącego serwis lub ubezpieczyciela. Jeśli Klient nie poinformuje o szkodzie powstałej w czasie transportu, nie ma to żadnego wpływu na ustawowe warunki gwarancji.

5. Zastrzeżenie własności

Towar pozostaje własnością zooplus, aż do momentu całkowitej zapłaty za towar. Zastaw, przeniesienie własności w celu zabezpieczenia wierzytelności, przetwarzanie lub wprowadzanie zmian w wyglądzie przed przekazaniem prawa własności do produktu są dozwolone jedynie za zgodą sklepu zooplus.

6. Prawo do odstąpienia od umowy

Klienci, będący konsumentami, mają prawo do zwrotu zamówionych towarów w ciągu 14 dni. Konsumentem jest każda osoba fizyczna, która dokonuje wiążącej prawnie transakcji, niezwiązanej z jej działalnością handlową lub zawodową. Odnośnie do prawa do odstąpienia od umowy i wyłączenia od tego prawa, zastosowanie mają poniższe regulacje. W przypadku dalszych pytań, Klient może skontaktować się z Serwisem Klienta.

Pouczenie o odstąpieniu od umowy.

Prawo do odstąpienia od umowy

Klient ma prawo odstąpienia od umowy – bez podania przyczyny - w ciągu 14 dni. Czas ten liczy się od dnia, w którym Klient (lub upoważniona przez Klienta osoba; nie może to być jednak kurier firmy przewozowej), otrzymał ostatni zamówiony produkt.

Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować o tym fakcie firmę zooplus telefonicznie lub w formie pisemnej np. listownie lub za pomocą poczty elektronicznej (zooplus AG, Sonnenstr. 15, D-80331 München, Niemcy, telefon: 22 307 43 44, service@zooplus.pl). W tym celu Klient skorzystać może z formularza odstąpienia od umowy, co jednak nie jest obowiązkowe.

Aby odstąpienie od umowy było skuteczne, Klient musi poinformować o tym fakcie zooplus w ciągu 14 dni.

Konsekwencje odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od umowy, zooplus zwróci Klientowi wszystkie poniesione koszty, łącznie z kosztami dostawy (z wyjątkiem kosztów powstałych na skutek skorzystania z innej niż oferowana przez zooplus, standardowa usługa kurierska), niezwłocznie, w ciągu 14 dni od daty otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy. Zwrot pieniędzy nąstępuje w ten sam sposób, w jaki wpłynęła do nas płatność - chyba że Klient wyraźnie zażyczy sobie skorzystania z innej metody. Klient w żadnym wypadku nie jest obciążany kosztami tego zwrotu. zooplus zastrzega sobie prawo do wstrzymania zwrotu, aż do momentu otrzymania towaru lub też potwierdzenia odesłania tegoż towaru.

Prosimy w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia od umowy odesłać przesyłkę zwrotną na następujący adres:

zooplus AG
c/o Dirks Consumer Logistics - Skalski-Logistic Park
Wojkowice, ul. Wrocławska 36
55-020 Żórawina

Zwrot jest skuteczny, tylko jeśli zachowany został termin 14 dni.

zooplus ponosi koszty zwrotu towaru.
Klient musi ponieść koszty trwałej utraty wartości towaru wówczas, gdy utrata ta powstała na skutek przekroczenia standardowego sprawdzenia właściwości bądź też sposobu użytkowania produktu.

Koniec pouczenia o odstąpieniu od umowy.

Wyłączenia prawa do odstąpienia od umowy

Prawo do odstąpienia od umowy nie ma zastosowania w przypadku produktów:

  • które nie są prefabrykowane, zostały przygotowane na specjalne zamówienie Klienta i są dostosowane do jego oczekiwań; produktów podatnych na szybkie zepsucie lub z krótką datą ważności,
  • które nie nadają się do zwrotu z powodu ochrony zdrowia lub higieny lub których zabezpieczenie zostało zerwane po doręczeniu,
  • które zostały nieodwracalnie zmieszane z innymi produktami już po doręczeniu.

Formularz odstąpienia od umowy

Wzór formularza odstąpienia od umowy
Jeśli chcą Państwo odstąpić od umowy, prosimy o wypełnienie poniższego formularza i
odesłanie go na poniższy adres:
— zooplus AG, Kundenservice, Sonnenstraße 15, 80331 München, Germany, Telefax +49 89 211 29 222, service@zooplus.de
— Ja/My (*) niniejszym informuję/informujemy (*) o moim/naszym (*) odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących
towarów (*)/o świadczenie następującej usługi (*)
— Data zamówienia (*)/data odbioru (*)
— Imię i nazwisko/Nazwa/nazwisko konsumenta(-ów)
— Adres konsumenta(-ów)
— Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
— Data
_______________
(*) Niepotrzebne skreślić

7. Gwarancja i odpowiedzialność

W mocy prawnej pozostają ustawowe warunki gwarancji.

Karmy weterynaryjne powinny być stosowane jedynie na polecenie i pod obserwacją lekarza weterynarii. Podczas stosowania produktów weterynaryjnych wizyty u weterynarza w celach kontrolnych powinny odbywać się regularnie co 6 miesięcy lub też bezzwłocznie w razie pogorszenia stanu zdrowia zwierzęcia. Sklep zooplus nie odpowiada za konsekwencje nieprawidłowego stosowania produktów weterynaryjnych lub stosowania ich bez widocznej potrzeby.

8. Metody płatności i kupony

  1. Metody płatności

    Metody płatności dostępne w sklepie to: płatność przy odbiorze, karta kredytowa, opłata na rachunek, przelew na polskie konto bankowe lub system PayPal. W określonych przypadkach zooplus zastrzega sobie prawo akceptacji jedynie niektórych metod płatności. Płatność poprzez wysyłkę gotówki lub czeków nie jest możliwa.

  2. Płatność kartą kredytową (Mastercard lub Visa)

    Pobranie pieniędzy z rachunku karty następuje w ciągu kilku dni od momentu wysłania towaru przez zooplus do Klienta.

  3. Opłata na rachunek

    W tym wypadku, Klient zobowiązuje się opłacić rachunek w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru. Wiążacy jest dzień wpływu płatności na konto zooplus.

  4. Przelew na polskie konto bankowe (przedpłata)

    Wybierając opcję zapłaty przelewem, Klient otrzymuje 1% rabatu! Rabat zostaje uwzględniony automatycznie podczas zamówienia.

    Dane do przelewu na polskie konto bankowe:

    Rachunek bankowy: Bank Pekao SA
    Nr konta dla przelewów w PLN: 75 1240 6074 1111 0010 4440 7497
    Odbiorca: zooplus AG
    Adres odbiorcy: Sonnenstr. 15, 80331 Monachium
    Tytuł przelewu: numer zamówienia

    Zamawiający: Imię i nazwisko
    Kwota przelewu: końcowa suma rachunku
    Numer konta w systemie IBAN: PL75124060741111001044407497
    Kod SWIFT/BIC banku: PKOPPLPW

  5. Kupony

    Podczas realizacji kuponów prosimy uwzględnić specyficzne warunki realizacji, takie jak: wartość minimalna, data ważności kuponu itd. Odpowiednia informacja jest dostępna w opisie kuponu. Zwracamy uwagę, iż przy jednym zakupie możliwa jest realizacja tylko jednego kuponu, względnie zniżki. Nie jest możliwa wymiana kuponu na gotówkę lub odliczenie kuponu od wcześniejszych zamówień. Nie jest możliwa sprzedaż kuponów.

9. Ochrona danych osobowych

Firma podchodzi do ochrony danych osobowych Klientów bardzo poważnie. Prosimy o dokładne zapoznanie się z informacjami o ochronie danych osobowych.

10. Oferent sklepu

zooplus AG
Sonnenstrasse 15
D-80331 München
Zarząd firmy:
Andrea Skersies
dr Cornelius Patt
Andreas Grandinger
Jürgen Vedie

Przewodniczący Rady Nadzorczej:
Michael Rohowski
Sąd w Monachium ("Amtsgericht"), HRB 125080
USt-IdNr. DE 200 164 421

11. Regulacja końcowa

W razie nieważności lub niemożności wcielenia w życie którejś z regulacji zawartych w regulaminie, reszta regulacji pozostaje w mocy prawnej. Działamy zgodnie z niemieckim prawem, z wyłączeniem Konwencji Narodów Zjednoczonych o umowach międzynarodowej sprzedaży towarów (CISG).

12. Drukowana wersja regulaminu sklepu

Klikając na link "Drukowana wersja regulaminu sklepu", Klient ma możliwość podglądu drukowanej wersji regulaminu. Może ona zostać wydrukowana lub zapisana na twardym dysku.

Stan prawny regulaminu sklepu: 13 czerwca 2014