08/31/18

Fajne, ale nie do wody!

Artukuł fajny, lata, nie niszczy się, pies ma dużo radochy, brakuje tutaj tylko niezatapialności.... nie da się aportować w wodzie... ;) ogólnie polecam!
08/16/17

dobra i dzialajaca zabawka

moje psy poczatkowo mialy problem z podniesieniem ringo, teraz juz sobie radza
02/09/17

Zawiedziona

Mam kilka produktów tej firmy, i z każdego jak dotąd byłam bardzo zadowolona. Aż do dzisiaj. Mój 8 miesięczny pitbull przegryzł zabawkę w niecałe 2 minuty po wyjęciu z pudełka. Frisbee świetnie lata, ale jest troszeczkę za delikatne. Być może z czarnej gumy byłoby solidniejsze. Nie polecam dla "gryzoni".
11/19/16

Super!

Świetne i niezniszczalne! można szarpać, rzucać, ciągnąć, wyrywać... przetrwa wszystko! Polecam!!
10/05/16

warto kupić

Mam już 10 miesięcy i mój pies (owczarek niemiecki) go nie zniszczył. Inne wytrzymywały bardzo krótko. To chyba niezła rekomendacja
08/03/16 | Magda Cielibala

Cos sie popsulo....trojka na szynach

Pierwszy Frisbee sluzylo dzielnie. Natomiast drugie wytrzymalo tydzien czasu! Tyson szybko sie z nim rozprawil,opatentowal metode prucia na okretke i poszlo.Ogolnie jestesmy zadowoleni z Konga,ale tu cos nie zagralo.Raz nie zawsze.Pozostale produkty nadal najwyzsza polka.
01/08/15 | Grzegorz Kwiatkowski

super

super zabawka, przez 3 lata służyła dzielnie i dziś wracam po raz kolejny tutaj żeby ja kupić. Stara juz sie zużyła po to w końcu była :)
12/15/14

Świetne, choć nie wieczne

Frisbee jest bardzo solidne. Mój pies wojował z nim od szczenięctwa, poddając je najrozmaitszym doświadczeniom. Inne podobne zabawki były w rozkładzie już po tygodniu. To wytrzymało bez uszkodzenia aż 7 miesięcy! Było tak dobrze, że już myślałam, że jest niezniszczalne, ale... w przyrodzie wszystko ma swój koniec. Psisko i tym razem dało radę. Co prawda nie do końca je zniszczyło. Powstała w środku dziura, a zewnętrzny okrąg pozostał cały. Kupuję jednak kolejne, bo i zabawa przednia i jest nadzieja, że nacieszymy się kolejną zabawką jeszcze przez jakiś czas.
10/08/12

Super sprawa dla aporterów!

Frisbee jest świetne: trochę ciężkie (ale dzięki temu stabilnie lata nawet przy wietrznej pogodzie), no i nie wybije zwariowanemu psu zębów przy chwytaniu;-) Guma jak każdy produkt Kong'a jest bardzo wytrzymała, zabawka wystarczy na długo, jeśli tylko nie pozwoli się psu na "żucie" jej. Do aportu i "wybiegania" psa (oczywiście psa, który lubi aportować) rewelacyjna.
05/23/12

Bardzo dobre na początek

Bardzo dobre i wytrzymałe frisbee do nauki.Jak pies załapie o co chodzi wtedy można pomyśleć o czymś delikatniejszym bo ten dysk jest dosyć ciężki ale dzięki temu odporny na pogryzienie.Polecam wszystkim początkującym.

*Cena detaliczna sugerowana przez Producenta ** Warunki dostawy

333zooPunkty gratis!
Nie przegap spersonalizowanych ofert, rabatów i promocji!
Nie przegap spersonalizowanych ofert, rabatów i promocji!
Wybierz zwierzę

Metody płatności

Dostawa

  • InPost
  • GLS
  • dpd

Bezpieczeństwo

Społeczność zooplus

  • Appstore
  • Google Play