Twój koszyk

Twój koszyk jest pusty!

zooplus wykorzystuje pliki cookie, aby zapewnić najlepszy możliwy poziom obsługi, personalizować treści i reklamy oraz by analizować ruch na stronie. Dodatkowo informujemy naszych partnerów reklamowych i analitycznych o Twoim zachowaniu na stronie. Korzystając z tej strony, zgadzasz się na użycie plików cookie. Akceptuję pliki cookie

Aplikacja zooplus

Pobierz aplikację
Darmowa dostawa od 99 zł **

Bezpłatny zwrot

W zooplus zwrot towarów do 14 dni bez podania przyczyny jest bezpłatny. Firmy kurierskie odbiorą przesyłkę z Twojego domu, a koszty z tym związane poniesie nasza firma. Zgłoś się do naszego Serwisu Obsługi Klienta i poproś o zorganizowanie odbioru paczki przez kuriera pod wskazanym przez Ciebie adresem. Jak to zrobić krok po kroku? 


1.    Skontaktuj się z naszym Serwisem Obsługi Klienta poprzez formularz https://www.zooplus.pl/contact_us lub telefonicznie pod numerem +48 12 20 05 223 (od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-20:00, oraz w soboty w godzinach 9:00-16:00). Konsultant zapyta Cię o numer rachunku (zamówienia) i numer artykułu. 
2.    Ustal z naszym Serwisem Obsługi Klienta datę odbioru paczki oraz adres, pod którym paczka ma zostać bezpłatnie odebrana przez firmę kurierską, z którą współpracujemy.  
3.    Zapakuj artykuł bezpiecznie. Nie umieszczaj w paczce żadnych papierowych dokumentów. Kurier będzie posiadał opłaconą z góry etykietę adresową. 

 

Kwota za odesłany artykuł zostanie zwrócona, gdy tylko otrzymamy przesyłkę, pod warunkiem, że Twoje zgłoszenie chęci zwrotu artykułu nastąpiło w okresie 14 dni od otrzymania towaru.